Fredrik Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ganske enkelt problem kanskje, men finnes det noen måter å få av dekselet foran høyttalerene i fronten på en E36 (Compact)? Har skjønt såpass at dørlisten må vippes av, før dekselet løsnes ved å skru på den lille plastskruen. Men her begynner også problemene, hvordan løsne dekselet fra toppen, der det tydeligvis er festet i platen under hanskerom eller noe? Er jo ikke plass til å skyve noe særlig på det... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis oppsettet i compact er ca det samme som i sedan må du ha av platen under hanskerommet på høyreside, og nederste del av dashbordet på venstre for å komme til den øverste skruen, for å få av dekselet. Fort gjort egentlig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Haha, så herlig tungvint. Hvordan får jeg av den platen, og dashbord-delen da? Skruer? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Såvidt jeg husker er det to-tre skruer på platen under hanskerommet, og en skrue + 2 klips på nedre delen av dashbordet. Når du har skrudd utav skruen, som sitter foran, må du være forsiktig med klipsene, de sitter på venstre side, ut mot døren. Dro et av klipsene mine av, så ta det litt med ro akkurat der. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Okei, takk for hjelpen. Skal prøve litt i morgen når det er litt lysere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå