FrozenFish Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg kjøpte en diamantring i dag, ikke så stor å dyr, men uansett... Hun som skulle få ringen i gave likte den ikke og jeg dro tilbake for å heve kjøpet. Jeg spurte om å få penger tilbake men det gikk ikke så jeg fikk tilgodelapp på ringen. Kan jeg kreve å få pengene tilbake eller må jeg ta til takke med tilgodelapp? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Du må ta til takke med tilgodelappen. Du har ikke angrerett ved kjøp i butikk. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Noen butikker praktiserer "åpent kjøp" i X antall dager. Da står det ofte på kvitteringen. Ta en titt. Antakeligvis må du nok nøye deg med en tilgodelapp (som de strengt tatt ikke er forpliktet å gi deg heller, men mange gjør det likevel, slik at kunden ikke skal bli for pissed off.). På den lyse siden kan du jo eventuelt ta med din utkårede (?) og finne noe fint sammen? Endret 10. januar 2007 av klilleng Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Noen butikker praktiserer "åpent kjøp" i X antall dager.Da står det ofte på kvitteringen. Ta en titt. Antakeligvis må du nok nøye deg med en tilgodelapp (som de strengt tatt ikke er forpliktet å gi deg heller, men mange gjør det likevel, slik at kunden ikke skal bli for pissed off.). På den lyse siden kan du jo eventuelt ta med din utkårede (?) og finne noe fint sammen? 7691743[/snapback] Takker..... ja, vi skal ned i morra og se om ikke vi finner noe annet hun liker! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Kravstor dame? Uansett, jeg har aldri fått pengene tilbake i butikk. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hmm.. I den butikken ga vi ALLTID penger tilbake istedet for å gi tilgodelapper. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hmm.. I den butikken ga vi ALLTID penger tilbake istedet for å gi tilgodelapper. 7727937[/snapback] Den? Jeg kan ikke se at det er blitt spesifisert noen butikk her Lenke til kommentar
gorber Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hmm.. I den butikken ga vi ALLTID penger tilbake istedet for å gi tilgodelapper. Det skulle selvsagt være den butikken jeg jobbet i tidligere. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Så bra hun var ærlig nok til å si at hun ikke likte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå