Gå til innhold

Oversikt over abonnement hvor man får nye telefon


Anbefalte innlegg

Er det noen som har en oversikt over abonnement hvor man får ny telefon? Jeg og kjæresten ringer en del oss to imellom så vi får veldig høye regninger. Derfor har jeg foreslått at vi skaffer oss abonnement hvor det er gratis å ringe til hverandre. Hun vil gjerne det, men hun vil også ha ny telefon ettersom hennes telefon har knekt antenne som gjør at det blir veldig dårlig dekning.

 

Noen som vet om et abonnement hvor vi kan får begge deler? Både ny telefon og gratis ringing til hverandre.

 

Takk for hjelp =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har en oversikt over abonnement hvor man får ny telefon? Jeg og kjæresten ringer en del oss to imellom så vi får veldig høye regninger. Derfor har jeg foreslått at vi skaffer oss abonnement hvor det er gratis å ringe til hverandre. Hun vil gjerne det, men hun vil også ha ny telefon ettersom hennes telefon har knekt antenne som gjør at det blir veldig dårlig dekning.

 

Noen som vet om et abonnement hvor vi kan får begge deler? Både ny telefon og gratis ringing til hverandre.

 

Takk for hjelp =)

7690831[/snapback]

 

Jeg kan ihvertfall anbefale www.ownersbuy.no der kan du ringe gratis intern og få rimelig tlf eller 1200,- i ringetid hver 12 måned.

Lenke til kommentar

Du kan få dette hos telenor, netcom, tele 2 og chess som jeg veit om.

 

Hos alle disse kan du også få slik at dere ringer gratis til hverandre. En forutsetning for dette er at abonementene deres blir satt på EN eier, slik at dere vil få en faktura for begge abonementene. Ønsker du et abonement som gir god subsidiering av telefoner og samtidig ikke koster så sykt mye så ville jeg gått for tele 2 mobil pluss.

Lenke til kommentar
Du kan få dette hos telenor, netcom, tele 2 og chess som jeg veit om.

 

Hos alle disse kan du også få slik at dere ringer gratis til hverandre. En forutsetning for dette er at abonementene deres blir satt på EN eier, slik at dere vil få en faktura for begge abonementene. Ønsker du et abonement som gir god subsidiering av telefoner og samtidig ikke koster så sykt mye så ville jeg gått for tele 2 mobil pluss.

7691360[/snapback]

Du får jo ofte større subsidier (opptil 2500), billigere sms\mms og ringepris\oppstart til ganske lik månedsavgift hos ownersbuy.

Lenke til kommentar

Takker for svar =)

 

Det å sette begge nummrene under samme eier blir litt vanskelig ettersom vi begge to bor hjemme hos foreldrene våre.

 

En ting som jeg så litt på var Cash Super. Gratis til eget nett, men ikke noen billig telefon å få. Så jeg lurte på om jeg kanskje skulle skaffe begge to Cash Super samtidig som vi bare spleiser på ny telefon til kjæresten.

 

Noen som har erfaringer med Cash Super?

Lenke til kommentar
Takker for svar =)

 

Det å sette begge nummrene under samme eier blir litt vanskelig ettersom vi begge to bor hjemme hos foreldrene våre.

 

En ting som jeg så litt på var Cash Super. Gratis til eget nett, men ikke noen billig telefon å få. Så jeg lurte på om jeg kanskje skulle skaffe begge to Cash Super samtidig som vi bare spleiser på ny telefon til kjæresten.

 

Noen som har erfaringer med Cash Super?

7695503[/snapback]

 

Ville styrt unna cash, vært endel klager til forbrukerombudet om dem, bl.a pga bindingstid de ikke opplyste om osv.

Lenke til kommentar
Takker for svar =)

 

Det å sette begge nummrene under samme eier blir litt vanskelig ettersom vi begge to bor hjemme hos foreldrene våre.

 

En ting som jeg så litt på var Cash Super. Gratis til eget nett, men ikke noen billig telefon å få. Så jeg lurte på om jeg kanskje skulle skaffe begge to Cash Super samtidig som vi bare spleiser på ny telefon til kjæresten.

 

Noen som har erfaringer med Cash Super?

7695503[/snapback]

 

Ville styrt unna cash, vært endel klager til forbrukerombudet om dem, bl.a pga bindingstid de ikke opplyste om osv.

7695516[/snapback]

 

Okey. Er det da noen andre abonnement hvor man får gratis til eget nett? Vi kommer ikke til å sette begge nummerene under samme eier.

 

Det er ganske viktig at det er gratis ettersom at jeg på 1 måned har hatt 1700 kroner i telefonregninger (Riktignok med UB4Rprisene til YoungTalk, men uansett)

Lenke til kommentar
Som nevnt før har du www.ownersbuy.no eller www.nutel.no med free nutel, men her får du ikke så mye subsidier på telefon. www.ucan2.no kan også vurderes men har hørt endel klager på dem.

7695839[/snapback]

 

Gratis intern vil si at hvis vi begge to skaffer oss Ownersbuy Basic så kan vi ringe gratis til hverandre?

Lenke til kommentar
Som nevnt før har du www.ownersbuy.no eller www.nutel.no med free nutel, men her får du ikke så mye subsidier på telefon. www.ucan2.no kan også vurderes men har hørt endel klager på dem.

7695839[/snapback]

 

Gratis intern vil si at hvis vi begge to skaffer oss Ownersbuy Basic så kan vi ringe gratis til hverandre?

7699720[/snapback]

 

Jepp, jeg og dama har det, og 3 venner av oss, sparer MYE på det, du betaler kun oppstartsavgift på 0,48 øre :) Om du vil ha subsidiert tlf så kan du velge owners business, men da binder du deg i 24 måneder, men du kan kjøpe ny billig tlf hver 12-måned. Jeg valgte basiv og kjøper operatørlåste mobiler på ownersbuy. Eks fikk en venn av meg en operatørlåst K750i til 1499,- uten binding da den kostet ca 1000,- mer i nettbutikkene, flott å få så gode subsidier uten binding ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...