Rikkely Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Som dere sikkert ser vet ikke hvordan jeg skal forklare dette med de få bokstavene jeg får skrive i emnetittelen. Er det mulig å spille av lyd fra film i to høyttalere og lyd fra spill i to andre. Jeg vet det er mulig om lyden fra filmen og lyden fra spillet spilles av samtidig i alle høytalerne(selvfølgelig). Det som er saken er at jeg skal spille mens jeg følger med på en film. Jeg har koblet pc-en til tv-en, om det var noen som lure på det. Jeg har creative X-Fi. Endret 10. januar 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei Dette er kun mulig om du bruker USB hodetelefoner/høyttallere da disse ikke bruker lydkortet i din maskin. Jeg bruker selv ett slikt oppsett der jeg har 4.1 Surround høyttallere på PC til Musikk og TV kort og all lyd fra spill kommer via USB hodetelefoner med mikrofon. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det skal være mulig med to lydkort, men er vistnokk ganske mye plunder. Du har sansyneligvis ett integrert lydkort i HK, så det magler nok bare drivere og/eller aktivering i BIOS + nonen programer som kan velge lydkort. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Takk for svar. Jeg velger den løsningen med USB, da jeg har et headset med USB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå