Lukas Arnaz Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Smaken av hund er en norsk dokumentar som kommer på kino i mars. Jeg tror mange kan få seg en overraskelse da. Spent på hva jeg EGENTLIG eter for tiden.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Syns egentlig det ikke er så nøye hva jeg eter, om det er innoller, hud eller hva faen de har most sammen, så lenge det smaker godt (og ikke er så ufattelig usunt). X'en min ville ikke kysse meg etter jeg hadde spist nuggets på McDonalds fordi hun mente det var hele kyllinger most sammen og fritert. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Tror jeg spiste hund i Egypt en gang, biffsnadder var det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hva jeg ikke vet skader meg ikke Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Hva jeg ikke vet skader meg ikke 7694617[/snapback] Det er sant. Problemet kommer i mars når de forteller oss det.. Nei ærlig talt så venter jeg meg vel ikke de helt store overskriftene. Da ville det vel vært blåst opp i media allerede. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Man blir hva man spiser sies det. Ikke rart mange av oss sliter med identitetsproblemer da når vi i realiteten ikke vet hva vi putter i oss. Den filmen skal jeg jammen se. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg har jobba så vidt det er på Gilde. Der ser det ganske slik ut. Dere skulle bare visst hva dere har i dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå