stiiig Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har tenkt å kjøpe en spesiell scanner fra usa og må vel fikse en omformer til strømmen. Har ikke peiling på hva jeg trenger, så kan noen gi meg et forslag til hva jeg skal bruke? Thanks! Lenke til kommentar
Kian_Alvane Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 I USA bruker dei 110volt, i Norge bruker me 230volt. Det du treng er ein trafo som tar spenninga ned frå 230 til 110volt Dersom skanneren har ein separat spenningsforsyning(trafo + litt elektronikk) som tar ned spenniga frå 110 til f.eks 12V eller noko sånt så kan du sikkert få kjøpt ein liknande til 230V med ein lik kontakt som passer til skanneren. Lenke til kommentar
joachimsandvik Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har tenkt å kjøpe en spesiell scanner fra usa og må vel fikse en omformer til strømmen. Har ikke peiling på hva jeg trenger, så kan noen gi meg et forslag til hva jeg skal bruke? Thanks! 7690530[/snapback] Det meste av små elektronikk har i dag switchmode strømforsyning som gjør at de passer på både 110 og 230v.. Jeg ville sjekket dette nøye først. Står som regel i brukermanualen som du ofte finner på nett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå