CrazyEagle Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei, jeg har ett keyboard som ikke virker helt, og skal sende det inn til Komplett igjen. Men det står at jeg må oppgi "Serienummer på produktet" Hvor finner jeg dette? Keyboardet er ett Logitech G15 Takker for alle svar Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 står vel en lapp under eller på esken? Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Det er e lapp under, men det står to nummere der. Tipper det lengste? Det står P\N forran det lengste nummeret og PID forran det andre. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Bare let etter den mest kryptiske og uforståelige tallkombinasjonen, gjerne startet med S\N:, P\N: eller PID: som CrazyEagle sier Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Eller dropp å skrive inn serienummeret. Funker glimrende det også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå