Teo^-^ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg og en kompis har LAN hos meg. Når TP kabelen er kobla dirkete til PC'en, så funker i.netten uten problemer, når den er kobla til routern, så funker ikke i.netten. Vi finner hverandre på LAN når begge er koblet til routern, men i.netten funker ikke. Routern heter Cisco Pix 501, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
kkaare Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg og en kompis har LAN hos meg.Når TP kabelen er kobla dirkete til PC'en, så funker i.netten uten problemer, når den er kobla til routern, så funker ikke i.netten. Vi finner hverandre på LAN når begge er koblet til routern, men i.netten funker ikke. Routern heter Cisco Pix 501, hvis jeg ikke tar helt feil. 7690421[/snapback] Funker den andre PC'en gjennom Pix'en? Ja: PIX'en har mye funksjonalitet. Prøv å sette LAN-siden til default. Nei: Logg deg på PIX'en og sjekk hvordan WAN-innstillingene er satt opp. (DHCP vs statisk IP etc) http://www.cisco.com/en/US/products/hw/vpn...heets_list.html /K Lenke til kommentar
Teo^-^ Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Greier ikke å komme inn på routern av en snodig grunn Endret 10. januar 2007 av Teo^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå