Gå til innhold

Tid for ny skjerm

Magoo

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter den gamle 19" Targa monitoren tok kvelden er det på tide med ny. Tenkte leggg 3-4000 i en skjerm. Den skal brukes til spill, filmer og skole arbeid. Er det noen som har noen anbefalinger?

Er det noen som har erfaring med Samsung SyncMaster 959NF Diamontron.

Setter pris på svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-26 20:40, skrev t-bird:

Planlegger å kjøpe denne Samsung 22" 1200NF selv, men når en ser på div spesifikasjoner så står det 19" CRT skjerm.

Hva i huleste betyr dette?

alle 21 tommere er har synlig flate 19 mens 19 har synsflate på rundt 17 noen 18 og det er ulempen med crt mens lcd så er 17tommer virkelig 17.

Lenke til kommentar

Ja, det er jeg fullstendig klar over.

Men hvis en ser på annonsen så er dette en 22" skjerm og jeg ville forvente ca 20" synlig skjermstørrelse.

Til sammenligning kan vi ta Samsungs SyncMaster 1100P som er oppført som en 21" CRT skjerm med 19" synlig skjermstørrelse.

Altså så har denne 22" 1200NF skjemen like stor synlig skjermstørrelse som "lillebor" 21" 1100P

Or am I wrong?

Det er igrunnen det som forrundrer meg.

Lenke til kommentar

Quote:

Altså så har denne 22" 1200NF skjemen like stor synlig skjermstørrelse som "lillebor" 21" 1100P

Or am I wrong?

Hvis du går på denne linken og sjekker specs så ser du at det er 20" synlig skjermflate:) Sikkert bare psdata som har en skriveleif.

Jeg kan komme med en tilbakemelding når jeg har fått hentet skjermen om den stiller opp til forventningene, men det blir nok ikke før til uka tenker jeg. Ellers kan du jo bare ta et lite søk i google på samsung 1200nf så finner du et par tester av skjemen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...