amdorintel Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Er det noen som har noe og si på dette opsettet? Har planer om ny pc og trur jeg vil gå for Intel Rett meg om jeg har tatt noen feil deler https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=40633 Endret 10. januar 2007 av amdorintel Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ser greit ut det der, har du planer om å klokke?, siden du har lagt til Dominator brikkene til Corsair... Hvis ikke så kan du jo spare inn en del kroner på minnet og heller kanskje legge det i en E6700 cpu. Eller så ser det ut som om det oppsettet skal klare å kjøre minesveiper med god fps Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Har planer om litt klokk ja så ville ha noen gode minnebrikker..men kunne gjerne gått for noen litt billigere om du har forslag. Vil ha en klokk på 3500 verfall på cpu:) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er ingen stor overklokker så det er sikkert andre som kan hjelpe deg mer en meg på det punktet Men er ganske sikker at du vil få mer for pengene med noen andre brikker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå