FenrisC0de Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vel, jeg har brukt Sygate i en del år, men begynnte nylig med Outpost ettersom utviklingen av Sygate har blitt stoppet. Det vil si at det ikke vil bli oppdatert. Eneste problemet med Outpost er at selv den nyeste versjonen krasjer og henger maskinen. Dermed lurte jeg egentlig på hvorvidt det at den nyeste Sygate Personal Firewall Pro 5.6 er svak ettersom den er fra sent 2004 elns, eller om det ikke har stort å si? Tusen takk! Lenke til kommentar
johome Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg brukte også Sygate helt til den ble spist opp av Symantec. Har hørt at selv brannmurer må oppdateres en gang i blandt , og var da nødt til å prøve noe annet. Jeg prøvde deretter Zone alarm , men fant raskt ut at den ikke var noe for meg da den var nesten umulig å konfigurere slik jeg ville det. Valget falt derfor på Kerio Firewall Til det siste spørsmålet . Ifølge en leak test som jeg kom borti her før jul så er Comodo den aller tetteste brannmuren. Outpost og Kerio litt lenger nede på listen og Sygate 5.6 fikk ikke godkjent. Endret 11. januar 2007 av johome Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Interessant. Nå skal det sies at Sygate 5.6 er ganske crap, ettersom det var Symantec som sto bak, så jeg sitter nå på 5.5. Men titter litt på Comodo.. Den er gratis da.. er den virkelig noe tess? Lenke til kommentar
johome Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 jeg sitter nå på 5.5. Men titter litt på Comodo.. Den er gratis da.. er den virkelig noe tess? 7700202[/snapback] Jeg kjørte også 5.5 og ville ikke oppgradere til 5.6 av de grunner du nevner. Ja den skal være meget bra. Har selv prøvd den en stund. Kan være litt masete ,vanskelig å konfigurere. Gikk derfor tilbake til Kerio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå