Gå til innhold

Komplett sine "vi slanker prisene"

Anbefalte innlegg

jeg har Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's på en av mine handle-lister på komplett, og så at i forrige uke, så spratt prisen opp 500kr, tilsynelatende uten grunn (andre webshopper hadde denne til ca 2000kr), det var altså ikke det veldig varierende ram-prisen som gjorde dette...

men i dag så jeg "vi slanker prisene" da var denne ram-brikken med, til samme pris for 1 uke siden(1999)

synes det er dårlig av komplett at de først setter opp prisen for så sette den ned igjen og ha tilbud på dem...

noen som vet hvor vanlig dette er fra komplett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan,

Dette skyldes ganske enkelt noe så lite spennende at dette produktet har vært i en del kampanjer for kort tid siden med redusert pris. Dette var vi ikke klar over før nå, men rett skal være rett så produktet blir om få strakser borte fra kampanjen dere her nevner.

:-)

Lenke til kommentar
Så den spretter opp igjen til 2500? :o

Loven sier dog at man ikke kan kalle noe et tilbud før man har hatt org. pris i minst 2 uker, hvis noen lurte.

7690834[/snapback]

neida, den ligger nå på 1999, som vistnok var samme pris som da de hadde en kampanje før dette "slanke priser"(som ikke jeg har fått med meg, men ok)

så da har vel kanskje prisen sunket fra 2499 til 1999 fast da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...