alopheim Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 I forbindelse med at Canal Digital skal levere ny HD-tuner i mars/april, (var tidligere feb, men de har hatt noe problemer med produksjonen) lurer jeg på om noen vet om det finnes/kommer et Tv-kort med HDMI/Dvi inngang?? Det skal visst være HDMI og DVI utgang på de nye tunere. Dette vil jo bli en helt annen verden for oss som sliter med CDC-5050 og kompositt ut til HTPC.. Ettersom jeg forstår så er det ikke så lett å bruke parabolkortet i camslot e.l. pga at CD begynte å pare kortene sommeren 2006. Noen som har noen tanker omkring dette? Mvh Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg vet ikke, men tviler sterkt på at dette vil skje. Men etter det jeg har skjønt, har så er det en VISS mulighet for at det skal funke likevel. Fant et sitat på avforum om at paringen foreløpig ikke er annet enn at et parret kort ikke kan brukes i en annen dekoder med parring. Derfor er det en LITEN sannsynlighet for at det skal kunne gå an med DVB-S-kort og CI/CAM. Når det gjelder hdmi og dvi, så vil det garantert være HDCP på utgangene, og da kan det bli litt verre hvis du tenkte på å bruke PC-en som PVR. Det skal da gå an å bruke s-video ut fra cdc5050? Uansett, så kan kanskje denne være noe: http://www.vendur.no/catalog/product_info....products_id=344 Tenker nesten kanskje på noe slikt selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå