pcf Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har DV-kameraet Canon mv430i. Har noen tips om billigste lader (både original og uoriginal går bra) til dette? Har vært i kontakt med MK Electronics (tlf: 23067300) som selger Canon-laderen ca560 for 735 kroner pluss moms og frakt. Noen billigere noen steder? Tar i mot alle tips med takk! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har DV-kameraet Canon mv430i. Har noen tips om billigste lader (både original og uoriginal går bra) til dette? Har vært i kontakt med MK Electronics (tlf: 23067300) som selger Canon-laderen ca560 for 735 kroner pluss moms og frakt. Noen billigere noen steder? Tar i mot alle tips med takk! 7690095[/snapback] Hvis du ikke trenger strømforsyning til kameraet, men bare ønsker å lade batteriet, i en ekstern lader, så tror jeg Hähnel Ultima Canon skal klare dette batteriet. Den takler i alle fall de fleste Canon batterier, og fås til halv pris av det du betaler for den originale laderen. Ultima-laderen kan også brukes i bil og i USA, i tillegg til Europa. Den fås i flere fotobutikker rundt omkring, og sikkert flere steder på nettet også. Lenke til kommentar
pcf Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hvis du ikke trenger strømforsyning til kameraet, men bare ønsker å lade batteriet, i en ekstern lader, så tror jeg Hähnel Ultima Canon skal klare dette batteriet. Den takler i alle fall de fleste Canon batterier, og fås til halv pris av det du betaler for den originale laderen. Ultima-laderen kan også brukes i bil og i USA, i tillegg til Europa. Den fås i flere fotobutikker rundt omkring, og sikkert flere steder på nettet også. 7692805[/snapback] Jeg prøvde prisguiden på hardware.no (tenkte ikke på det før, eh), og originalladeren (CA-560) kan faktisk fåes billigere, ned til ca. 450 spenn. Så da gjør jeg heller det. Men ellers takk for tips! Endret 11. januar 2007 av pcf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå