Gå til innhold

Kravene til NTNU iverksatt?

Lanka

Anbefalte innlegg

Lurer på om planene til NTNU er iverksatt. Da tenker jeg på kravet om å ha 4 eller bedre i 3MX for å komme inn. Skal uansett ha 3mx til våren for å friske opp og kanskje forstå faget bedre. Men litt dumt å ta eksamen kanskje enda en gang når jeg allerede har bestått i det (karakteren : 2). Lurer på om kravet om 4 eller bedre fortsatt er i planleggingsfasen. Fordi da trenger jeg jo ikke å melde meg opp til eksamen før den 15.Januar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om planene til NTNU er iverksatt. Da tenker jeg på kravet om å ha 4 eller bedre i 3MX for å komme inn. Skal uansett ha 3mx til våren for å friske opp og kanskje forstå faget bedre. Men litt dumt å ta eksamen kanskje enda en gang når jeg allerede har bestått i det (karakteren : 2). Lurer på om kravet om 4 eller bedre fortsatt er i planleggingsfasen. Fordi da trenger jeg jo ikke å melde meg opp til eksamen før den 15.Januar.

7690080[/snapback]

Jeg vet ikke når NTNU planlegger nevnte krav. Men støtter det fullt ut...

Bra noen (rektoren der, tror jeg) har bein i nesa til et slikt "tøft" forslag.

Imidlertid råder jeg deg til å ta eksamen i 3MX igjen uansett (kar 2 er jo itte bra). Så vil du antakelig lettere greie matte 1 ol på NTNU...

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...