Akidon Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Skal bytte cpu viften. Problemet er bare at når jeg tok av viften fulgte cpuen med. Den sitter som støpt på viften. Noen som har noen gode ideer om hvordan jeg kan fjerne cpuen fra viften? Endret 10. januar 2007 av Aqidon Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) cpuen sitter fast til kjøleribba du mener ja? isåfall kan du prøve å varme den forsiktig opp med en hårføner eller noe slik at pastaen blir myk. Eller så kan du ta en tynn skarp gjenstand og prøve å lirke den løs. En kombinasjon av begge disse metodene vil vel funke best. Hvis ikke tar du stikksaga. Endret 10. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 cpuen sitter fast til kjøleribba du mener ja? isåfall kan du prøve å varme den forsiktig opp med en hårføner eller noe slik at pastaen blir myk. Eller så kan du ta en tynn skarp gjenstand og prøve å lirke den løs. En kombinasjon av begge disse metodene vil vel funke best. Hvis ikke tar du stikksaga. 7690065[/snapback] Lol Ja den satt grusomt godt fast.. Men etter en stund begynte maktbruken i seg selv nok. Den løsnet helt plutselig.. Skjønner ikke at det går an at den sitter så godt. Men men takk for svar Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Du må nesten melde tilbake om den faktisk fungerer ennå. Er litt nysgjerrig Det høres ut som den har fått seg en trøkk. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Neida det fungere fint nå. Men var litt skummelt når jeg brukte makt for å fjerne den knekker det en pin eller noe er det vell bye bye til hele dritten. Fikk senket tempen med over 20 grader:) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 neida det går bra, det samme skjedde med mn gamle cpu. Jeg tok da frem den største kniven/macheten og pressa som f** mellom cpu'n og kjøleribba. Cpu'n fløy jo så klart avgårde da den løsnet. Bøyde tre pinenr bare som var enkelt å rette opp igjen. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 neida det går bra, det samme skjedde med mn gamle cpu. Jeg tok da frem den største kniven/macheten og pressa som f** mellom cpu'n og kjøleribba. Cpu'n fløy jo så klart avgårde da den løsnet. Bøyde tre pinenr bare som var enkelt å rette opp igjen. 7691237[/snapback] Auch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå