Tunky Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 E270 står jo i 1295,- + 62 i frakt på Elkjøp, da. Jeg bestilte nemlig en selv for kort tid (50 min) siden. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det er jo stygg billig, gratulerer med en god handel Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Fikk den i dag, veldig bra brukervennlighet og det er stilful... Angrer ikke et sekund på at jeg tok den istedendor I-Poden... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Idag fikk jeg min og. Desverre får jeg ikke lagt noe over før i morra. Er hos pappa nå. Den var stilig, unntatt de stygge logoene på baksiden, da. Men den ser man jo ikke så det gjør vel ikke noe. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Syntes ikke logoen på baksiden er noe og bry seg om i det hele tatt, da denne siden av spillere ikke har noen betydning. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvilken logo snakker dere om? SanDisk-logoen? Som på dette bildet? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Den jeg snakker om ja, syntes ikke de er så stygge jeg da. Ikke det at søple bøtta er så fin men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå