Gå til innhold

Savner TV2-dokumentar om Counter-Strike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-26 22:32, skrev Noldus:

r0xx0r skyter seg selv i foten allerede fra stund en.

se på nicket til gutten da!

og da kalle oss som spiller litt cs av og til for fjortiser... se på raserianfallet hans. ser mer ut som det er han som har problemer med å kontrollere sinnet enn oss. men men... jeg klager ikke.
:roll:

kunne vært litt artig med en dokumentar.

Skjønner ikke helt hvor du har fått at jeg er sint fra, men ang. Nicket, jo seff mulig at det er dårlig, men så var det heller ikke min ide heller da,

men ang. Dokumentar, om de skal lage en CS Dokumentar så burde de også lage en dokumentar på Ultima Online(verdens første MMORPG:) og andre godspill, tror CS ville vært en god del bak i kø'en der

TST:

Fikk bare aldri en grunn for at du rettet på han andre, var uviten over at det kom på forsiden og gjorde Søkemotoren umulig:)

Men da ber jeg om unskyldning for det, virket bare som at du var pirkete med en gang:)

Lenke til kommentar

jeg må innrømme at cs er det eneste spillet som får meg til å slå så hardt i stolen og på keyboardet at både tastene og knappene på stolen flyr.. (får også sms fra naboen under med spørsmål som: jasså espen. spiller cs igjen?) som da er litt flaut. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...