TheOne[X] Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Spillet er muligens populært blandt de yngre, men det finnes, som sagt i tidligere poster, eldre mennesker som spiller CS. Dette miljøet er ganske seriøst, og jo, vi har et liv utenom CS. pfft _________________ Jens Lund Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TheOne[X] på 2002-11-27 00:02 ] Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 22:32, skrev Noldus:r0xx0r skyter seg selv i foten allerede fra stund en.se på nicket til gutten da!og da kalle oss som spiller litt cs av og til for fjortiser... se på raserianfallet hans. ser mer ut som det er han som har problemer med å kontrollere sinnet enn oss. men men... jeg klager ikke. kunne vært litt artig med en dokumentar. Skjønner ikke helt hvor du har fått at jeg er sint fra, men ang. Nicket, jo seff mulig at det er dårlig, men så var det heller ikke min ide heller da, men ang. Dokumentar, om de skal lage en CS Dokumentar så burde de også lage en dokumentar på Ultima Online(verdens første MMORPG:) og andre godspill, tror CS ville vært en god del bak i kø'en der TST: Fikk bare aldri en grunn for at du rettet på han andre, var uviten over at det kom på forsiden og gjorde Søkemotoren umulig:) Men da ber jeg om unskyldning for det, virket bare som at du var pirkete med en gang:) Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Kanskje hadde det vært en idé å lage en dokumentar og gaming generelt. Tatt med litt av hvert fra en del spill, men det blir vel vanskelig å velge hvilke spill osv. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Hmm vell, jeg dasket nettopp tastaturet mitt (kjærlig, men bestemt, med en "who´s your daddy!" snert) når jeg daua altfor fort i et enkelt OFP oppdrag.. CS er neppe det eneste spillet som får folk til å slå i stykker noe når de taper. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 jeg må innrømme at cs er det eneste spillet som får meg til å slå så hardt i stolen og på keyboardet at både tastene og knappene på stolen flyr.. (får også sms fra naboen under med spørsmål som: jasså espen. spiller cs igjen?) som da er litt flaut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå