cbcb Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 kan ikke tv 2 lage en dokumentar om counter-strike. for noen måneder siden sendte de en dokumenttar om alias slayer (starcraft) http://frihet.tv2.no/webtv/main.jhtml?tree...33&progId=28711 det hadde jo vært kult med en counter-strike dokumentar da. _________________ 433Mhz@550Mhz 192mb SD ram Geforce 2 mx 200 ERRORS LAN PARTY VERDENS BESTE! [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-26 14:41 ] Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Ja, for tv2-dokumentarer er jo verdt ein heil del </sarkasme> Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hvorfor i helvette lage dokumentar om ett gammelt drittspill som kun spilles av våpenkåte fjortisser og det som verre er? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Er helt enig med deg Dik, Våpenkåte fjortiser som hyler GULL, OMG, LOL, GNULL, NOOB etc på LAN og slår tastaturet istykker pga. at dem ikke skjøt finden raskt nok.. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Respekter at ikke alle har samme meninger sier nå jeg. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Ja, man ser jo her hva slags personer som ikke liker CS også... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Kunne vært morsomt å se hva de fikk ut av en sånn dokumentar, men det hadde sikkert bare endt opp med han der CSgale tyskeren som skjøt 18 lærere, og at slike voldsspill var farlige.... Jeg hadde nok sett den hvis den hadde kommet! Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 16:00, skrev r0xx0r2002:Er helt enig med deg Dik,Våpenkåte fjortiser som hylerGULL, OMG, LOL, GNULL, NOOB etc på LAN og slår tastaturet istykker pga. at dem ikke skjøt finden raskt nok.. Er det noe bedre holdning å hyle over at noen liker et annet spill enn deg selv, og har det gøy med det? Hold deg til emnet i tråden. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 16:49, skrev TST: Quote: Den 2002-11-26 16:00, skrev r0xx0r2002: Er helt enig med deg Dik, Våpenkåte fjortiser som hyler GULL, OMG, LOL, GNULL, NOOB etc på LAN og slår tastaturet istykker pga. at dem ikke skjøt finden raskt nok.. Er det noe bedre holdning å hyle over at noen liker et annet spill enn deg selv, og har det gøy med det? Hold deg til emnet i tråden. Jeg hyler ikke, jeg sa meg enig med Dik, som du kansje ikke så, men si meg, gang på gang har jeg sett deg poste på dette forumet, pirke på små ting og leke "gud" bla. Klage på at en manglet en "e" i Unreal Tournament 2003, da han skrev en overskrift til tråden sin, nå er du spydig her og klager pga. at andre folk ikke har samme meningen som deg, seff, folk kan syntes min post er spydig, helt greit, jeg gir med på den,men saken er, det er forskjeld på og Barbere seg og kappe av seg hodet, ikke sant? Kunne ikke motstå, sorry Indirkekte har jo den posten noe med tråden og gjøre, det er jo Min menning på hva jeg mener om en CS-Dokumentar. Men du må være enig, det tar litt av når man knuser et tastatur og hyller banne ord på TG01/02 pga. de døde i B1 , B2 og det som måtte være. Men:) Vi kan lage en tread om dette også, en "Flameing Ground" kunne jo funket her, hihi Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 17:34, skrev r0xx0r2002: Quote: Den 2002-11-26 16:49, skrev TST: Quote: Den 2002-11-26 16:00, skrev r0xx0r2002: Er helt enig med deg Dik, Våpenkåte fjortiser som hyler GULL, OMG, LOL, GNULL, NOOB etc på LAN og slår tastaturet istykker pga. at dem ikke skjøt finden raskt nok.. Er det noe bedre holdning å hyle over at noen liker et annet spill enn deg selv, og har det gøy med det? Hold deg til emnet i tråden. Jeg hyler ikke, jeg sa meg enig med Dik, som du kansje ikke så, men si meg, gang på gang har jeg sett deg poste på dette forumet, pirke på små ting og leke "gud" bla. Klage på at en manglet en "e" i Unreal Tournament 2003, da han skrev en overskrift til tråden sin, nå er du spydig her og klager pga. at andre folk ikke har samme meningen som deg, seff, folk kan syntes min post er spydig, helt greit, jeg gir med på den,men saken er, det er forskjeld på og Barbere seg og kappe av seg hodet, ikke sant? Kunne ikke motstå, sorry Indirkekte har jo den posten noe med tråden og gjøre, det er jo Min menning på hva jeg mener om en CS-Dokumentar. Men du må være enig, det tar litt av når man knuser et tastatur og hyller banne ord på TG01/02 pga. de døde i B1 , B2 og det som måtte være. Men:) Vi kan lage en tread om dette også, en "Flameing Ground" kunne jo funket her, hihi Er det kun i CS dette oppstår? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 r0xx0r2002: Så du må ty til personangrep når du er uenig med noen? Du kan ikke respektere folks interesse uten å måtte ytre noe nedlatende mot de du er uenige med? Du må vel klare å kritisere et spill uten å generalisere, og bedrive personangrep mot de som spiller det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 person angrep er ikke rette veien å gå, men dere må nå innrømme at cs spillere på lan bråker verre enn drita fulle fjortiser på byen.. det er greit å bli sur når man blir drept, men så finnes det også grenser da.. det er ikke mange i unreal tournament 2k3 og gode gamle ut som klikker i vinkel når de blir drept. samme gjelder spill som minner mer om cs gameplayet. begynner å bli temmelig lei av cs spillere som tror de er sinnsykt gode for så å bli drept da de runder første hjørnet..så klikker de, reiser seg opp, hyler og banner som galninger, ofte går det ut over hardware som mus og tastatur. cs burde leveres med en kontroller-sinne manual, tell til 10 og pust dypt inn og ut. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 *overser de obligatoriske CS hat repliene* IMHO: Jeg trur ikke det hadde vært så utrolig interessant at det gjorde noe. I starcraft dokumentaren var det rom for mer snakk om taktikk og greier, og det var interessant å høre om proffesjonelle (lønna) spillere's bakgrunn og hverdag. Jeg er en stor fan av CS og tør påstå at jeg er litt dreven, men jeg kan ikke se for meg en lignende reportasje for spillet. Hvem som er best i Norge interesserer meg ikke engang plukket. Altså, det er ikke like lett å få en innholdsrik reportasje av et gameplay som er basert på reflekser og innarbeida rutiner som det er med f.eks starcraft og dets utallige "stratter". En mulighet ville selvfølgelig være å legge fokus på forskjellige klaner's spillestil, men sjøl ville jeg heller spillt mot noen for å lære enn å se en dokumentar om det. Søker man litt rundt på nettet kan man finne flere "gode" spillere som har skrivd artikler om sin spillestil og oppfatning av CS. Dette ser jeg på som likegod underholdning som en eventuel dokumentar. Men når vi er inne på emnet, det hadde ikke skada om det ble mer gamer-relatert underholdning på TV. Kanskje noen seriøse dokumentarer kunne endra enkelte personers holdninger til spill generelt... det meste man har hørt i det siste er jo hu latterlige Krf kjerringa som maser om GTA3 hele tida og mot sin vilje gir spillet (som er svært overfladisk og kortvarig underholdning) god PR. Skal la min del av diskusjonen ende her, uten å tape meg helt i en flaming av håpløse gamle kvinnfolk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Ett fett ka de lager dokumentar av. Cs eller whatever så lenge det har noe med data å gjøre hadde vært kult. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: r0xx0r2002:Jeg hyler ikke, jeg sa meg enig med Dik, som du kansje ikke så Det var akkurat det jeg så, og min kommentar var ment til både deg og han, ettersom dere begge kan holde dere god for å snakke dritt om CS-spillere i denne tråden. Quote: r0xx0r2002:men si meg, gang på gang har jeg sett deg poste på dette forumet, pirke på små ting og leke "gud" bla. Klage på at en manglet en "e" i Unreal Tournament 2003, da han skrev en overskrift til tråden sin, nå er du spydig her og klager pga. at andre folk ikke har samme meningen som deg Posten du referer til rettet jeg opp i, fordi den hadde grove skrivefeil og av to grunner var det nødvendig å rette på det: 1. Det postes på forsiden vår, som ser useriøs ut med slike skrivefeil. 2. Det blir umulig å bruke søkefunksjonen på forumet om folk til stadighet skriver grovt feil i overskriftene. Min kommentar her, har overhodet ingenting med mine meninger å gjøre. Det dreier seg om respekt overfor CS-spillere, og det å holde seg til emnet i tråden. Viser til retningslinjene vi har utarbeidet. Quote: r0xx0r2002:Indirkekte har jo den posten noe med tråden og gjøre, det er jo Min menning på hva jeg mener om en CS-Dokumentar. Det ser for meg ut som det er din mening om CS-spillere, ikke CS-dokumentarer. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 15:41, skrev Dikky:Hvorfor i helvette lage dokumentar om ett gammelt drittspill som kun spilles av våpenkåte fjortisser og det som verre er? Våpenkåt? nei. Fjortis? nei. "Det som verre er", kanskje :smile: Men jeg vil helst ha meg frabedt å få slike kommentarer slengt til meg bare fordi jeg liker et spill. Skal man begynne å kommentere alle som liker spill som du ikke liker, ja da har vi det virkelig gående her. Lær deg å tollerere at ikke alle er som deg. Viktig egenskap! Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Dette gjør meg litt sint, det dere gjør dik og roxxorz er at dere lager et bilde av dere at alle cs-spillere er fjortiser som ødelegger tastaturene deres. For det første finnes det mennesker som klarer å kontrollere seg, alle skriker ikke banneord og skader tastatur/mus eller annet hardware. Det er greit at du ikke liker cs, men husk en ting, det at du ikke liker en ting gjør ikke at andre ikke kan like det. Tviler ikke på at det er et spill du sverger er det tøffeste du vet, hva om jeg hadde helt uten videre kjefta på de som likte det og sa at det var elendig osv. Det ville ikke vært akseptabelt i dine øyne, og du ville ha vært irritert over at noen mennesker må bare være imot noe. Jeg er stolt over å si at jeg ikke skriker omg, lol, noob, og andre tåpelige kommentarer og skriver leet. Noob er kansje det tåpeligste, ettersom du forteller noen som kansje har spilt et spill lenge, at de er nybegynnere. Nybegynnere er som oftest de som har nettop begynt å spille et spill, og derfor er det det samme som jeg sier at noen er homo. For det første er det ikke nedverdigende å være homoseksuell, og for det andre er det tåpelig å slenge kommentarer uten grunnlag for kommentaren. Det å ikke akseptere at andre mennesker har andre tanker, det er ren dumhet. Lenke til kommentar
DusteBikkje Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 ellers tviler jeg litt på at en dokumentar om cs hadde vært særlig bra, derimot så er det like greit med "fragmovies" som for eksempel superplayers. kansje ikke det samme men det er like greit Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Det hadde vært bra om TV2 tok med noe som handlet om data da, men da burde de vel heller tatt det med i "Rikets tilstand" Men da burde det handlet om de cs-folka som gir fan i alt annet her i livet, bortsett fra å spille Counterstrike. Det er selvfølgelig ikke bare fjortisser som spiller cs, men man kan vel ikke overse det faktum at det er et populært spill blant fjortisser. Av en eller annen grunn blir jeg faktisk provosert av det: Små drittunger som trener på å bli "verdensmestere", mens de sikler over tastaturet og glor på skjermen med tallerkenøyne. Igjen, like provoserende som da jeg hører dritfulle fjortisser hojer og skriker på lørdagskvelden(-natta). Men nå skal jeg ikke hakke på de "mer seriøse" spillerne, og jeg har full forståelse (tja...) for at ikke alle andre har samme smak som meg (eller endel andre). Og en liten innrømmelse "Dustebikkje": Ja, det kan gå hardt utover maskinvaren når jeg spiller, og jeg har herpa en mus og et tastatur + høylytt banning. Ehm.... Foreldrene mine sier at det pågår hele samtaler på rommet mitt (og da er jeg alene!) Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 r0xx0r skyter seg selv i foten allerede fra stund en. se på nicket til gutten da! og da kalle oss som spiller litt cs av og til for fjortiser... se på raserianfallet hans. ser mer ut som det er han som har problemer med å kontrollere sinnet enn oss. men men... jeg klager ikke. kunne vært litt artig med en dokumentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå