Lurifaksen Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 bruker winmx, men det synes jeg suger... selv med isdn får jeg bare treige connections og det bare ca hver 5 gang jeg prøver det funker... I Direct Connect er det litt lite MP3'er, men ellers funker det dritbra... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Bruker VinMX selv og er godt fornøyd med det, men jeg bruker også AudioGalaxy Satellite som er veldig bra Litt uvant til å begynne med hvis du kun er vant med napster/winmx interfacet, men det er et meeeget bra fildelingsprog! Ellers bruker en kamerat av meg Morpheus, som også (visstnok) er bra... Prøv disse linkene: http://www.audiogalaxy.com http://www.musiccity.com JUL=S T R E S S, men alikevel merry xmas all Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg liker godt SongSpy... (www.songspy.com) mvh. Eivind. [ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2001-12-19 17:05 ] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Mopheus er jo helt konge da. Legge sammen hastigheten fra flere linjer er jo sjeft hvis du har bredbånd Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 winmx er det beste. Men morpheus er det beste konspetet, dete r jo kazaa og alle de der på samme. Dessuten er ideen med å laste ned litt fra flere samtidig genial. og hvis en person har for treg forbindelse finner den automatisk en ny som du kan laste ned fra. bra. men det funker ikke............. jeg får ikke høyere hastighet der enn på winmx! på winmx pleier det å ligge mellom 6-8kb/s. altså rundt 60 kbit/s. ikke dårlig til å være enkel isdn! og til han som synes morpheus er konge. du kan sikkert mer enn meg: Men hvor blir det av filer som ikke kommer fullstendig ned!??? jeg finner dem ingen steder!!!! Lenke til kommentar
jinx_ Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 cdguru: når du laster ned med morpheus så blir fila kalt noe anna mens du laster dem ned. eks kazadownload#######.dat og dem ligger i morpheusmy shared folder Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Jeg liker WinMX best, morpheus er veldig brukervennelig og fint, men jeg har aldri funnet ut hvordan du f. eks kan pinge og andre ting, ellers virker det greit nok, tror de har laget det litt for fancy. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Er dette egentlig lov på forumet? Trodde det ble spredd ulovlig musikk i disse fildelingstjenstene jeg? Nå var jeg slem, hva? :razz: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Siden jeg er den skinnhellige personen som jeg er, så må jeg nesten anbefale http://www.mp3.com Der kan du laste ned mp3er lovlig og noen av de er ganske bra. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 WinMX fungerer fint, men det er viktig å pinge slik at du ser hvem som har raskest connection i forhold til deg.. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Quote: On 2001-12-19 22:51, sosohal skrev:Er dette egentlig lov på forumet? Trodde det ble spredd ulovlig musikk i disse fildelingstjenstene jeg? Nå var jeg slem, hva? :razz: Så vidt jeg vet, er ikke programmene i seg selv ulovlige - det er noe av det man kan gjøre med dem som ikke er lovlig. Eivind. [ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2001-12-20 00:43 ] Lenke til kommentar
berge Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Direct Connect er det beste uansett :smile: det tar litt tid å venne seg til det og forstå 100% hvordan det virker, men når du begynner å få det til, finner du absolutt alt du trenger! (hent det ned på www.neo-modus.com Lenke til kommentar
ebe Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Direct Connect er bra, men til små filer som mp3 vil jeg anbefale KaZaA/Morpeus. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg synes Morpheus er konge!!! Jeg har hatt 23 kb/s i dl èn gang.. men jeg laster som regel ned en 10-12 ting på en gang.. Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2002-01-09 14:17, ebe skrev:Direct Connect er bra, men til små filer som mp3 vil jeg anbefale KaZaA/Morpeus. Jeg anbefaler egentlig omvendt jeg... VEEEEELDIG irriterende når det blir brutt på direct connect... Slepper det med morpheus 79Kbyte i sec. på maks med Morpheus :wink: :wink: :wink: :wink: Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Synes Grokster er kongebra! Det finner du på http://www.grokster.com Har ikke prøvd så masse andre slike fildelingsprogrammer, men synes at Grokster funker veldig bra. Kan hente ned nesten alt mulig... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2002-01-09 14:01, berge skrev:Direct Connect er det beste uansett :smile: det tar litt tid å venne seg til det og forstå 100% hvordan det virker, men når du begynner å få det til, finner du absolutt alt du trenger! (hent det ned på www.neo-modus.com På Direct connect finner du ikke så mange sanger... MEN, der får jeg alltid "utnyttet" ISDN linjen :smile: (i direct connect får jeg nesten alltid 7 kb/s) Winmx finner jeg flest sanger, men der er det helt umulig å få connection med folk, og det er sjelden det går raskt.. Prøvde Morpheos, og det søg egentlig litt... det der med å laste samme sang ned fra flere samtidig er jo egentlig litt smart, men det funket jo veldig dårlig da! for det første fikk jeg ike raskere enn 5-6 kb/s + sangen jeg lastet ned ble ødelagt! morpheos klarte visst ikke sette sangen sammen skikkelig, fordi midt i sangen spilte den plutselig dobbelt! Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Har trådløst internet. Etter jeg hadde brukt DirectConnect i noen måneder dro jeg så mye av linja på noden min at de strupa Peer-Peer nedlastinger, Nå strupa de f*** meg vanlig internet og bare for jeg lasta ned med 40connections fra noen dritraske FTP-servere Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2001-12-19 22:51, sosohal skrev:Er dette egentlig lov på forumet? Trodde det ble spredd ulovlig musikk i disse fildelingstjenstene jeg? Nå var jeg slem, hva? :razz: Det er vel egentlig eit tvilstilfelle, men slik som innholdet er i denne tråden for øyeblikket, ser eg ingen grunn til å fjerna den? Fildelingsprogram er i prinsippet lovlege (heilt til dei har saksøkt MusicCity i senk snart :smile: ), så eg trur denne diskusjonen skal få pågå. Eg skal i alle fall ikkje setja ein stoppar for den... Men, det er ikkje lov med spreiing av warez, ulovlige MP3er, og andre ulovlige ting på forumet, samt poster med diskriminerende innhold. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Det med at Morpheus legger sammen linjene får du simpelt nok ved å høyreklikke på det du laster ned og trykke på "Find More Sources For Download" da vil den lete fram fler med samme filen og addere på det den personen kan gi ut. Jeg har hatt 60K/S per sek i Morpheus. Hvem kan si det om WinMX utne å ha lasta ned fra en med T1/T3. Noe annet som er helt tragisk med WinMX er at ALLE sangene (hvertfall 90%) kommer ikke lenger enn "Waiting For Incoming Connection" også den hatede "Busy(Queable)". Helvetes drit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå