nabbskall Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Hei, har en katt som har pisset på rommet mitt... lukten er uutholdelig, har prøvd alt slags mulig vaskemiddel, og har til og med prøvd å vaske gulvet med noen dråper bensin, men helt forgjeves... noen som vet hva jeg kan gjøre? takker for svar Endret 11. januar 2007 av Storleer Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 en liten oppdatering: har prøvd med øl og whitesprit, men det funker ikke... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Skal visstnok "nøytralisere lukt fra bla. (...) toalett", så det er verdt et forsøk: Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Skal visstnok "nøytralisere lukt fra bla. (...) toalett", så det er verdt et forsøk: 7690028[/snapback] takk for tipset men vi har en sånn, og jeg har prøvd :/ den virker ikke :S takker for det gode tipset og for bryderiet med å ta bilde Endret 10. januar 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) takker for det gode tipset og for bryderiet med å ta bilde Hadde en stående her, så da måtte jeg liksom gjøre det skikkelig EDIT: Sikker på at katten bare pisset på gulvet og ikke andre steder? Burde jo ikke være noe problem å få det vekk fra gulvet, med mindre det har fått festet seg/trukket inn i parketten/gulvbelegget/whatever EDIT2: Prøvd salmiakk? Endret 10. januar 2007 av Loomy Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 takker for det gode tipset og for bryderiet med å ta bilde Hadde en stående her, så da måtte jeg liksom gjøre det skikkelig EDIT: Sikker på at katten bare pisset på gulvet og ikke andre steder? Burde jo ikke være noe problem å få det vekk fra gulvet, med mindre det har fått festet seg/trukket inn i parketten/gulvbelegget/whatever EDIT2: Prøvd salmiakk? 7690213[/snapback] jepp, og klorin, det dempet lukten litt da men ikke så mye Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 har nå latt det ligge en blanding med x-it og klorin på gulvet nå stinker det ikke lengre ivertfall.. takk for hjelpen Lenke til kommentar
morfin Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis lukta skulle komme tilbake burde du prøve å vaske med eddik. Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Eddik, og da en sitron del i to og gni inn der hvor katta pissa. Klorin / Salmiakk skal man visstnok ikke bruke, det kan tiltrekke katta igjen, evt så kan den markere området igjen pga lukta.. men prøvd Eddik og sitron Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Eddik, og da en sitron del i to og gni inn der hvor katta pissa. Klorin / Salmiakk skal man visstnok ikke bruke, det kan tiltrekke katta igjen, evt så kan den markere området igjen pga lukta.. men prøvd Eddik og sitron 7696774[/snapback] ok, har nå prøvd med eddik og sitron den pissa der igjen tidligere idag.. så du har visst rett men den har ikke tisset noe mer der nå takker for all svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå