vargaz Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Trenger en liten vifte til socket 775, den må samtidlig kjøle godt, er det noen som har tips? skal stå i en stue pc med en celeron prosessor. Bør helst også ha enkel montering. Som sagt, kom med tips visst dere har noen egene erfaringer! Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Boxed er ikke bra nok? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Hadde jeg spurt her om boxed vifta var god nok? svaret er nei... boxed vifta bråker for mye når pc'en må arbeide mye. Som feks. når jeg ser TV. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 det trenger jeg også, bruker boxed-vifta nå. har ikke plass til større enn 92mm, og det er kanskje for stort det også. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hva med disse to ? - Microplex Auras 775 - Microplex Zalman Jeg har ingen erfaring med disse men de ser bra ut ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå