levlex Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Isåfall er du ikke alene. Antallet stjålne eller tapte telefoner øker drastisk, og kurven ser ikke ut til å snu. Les mer Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Isåfall er du ikke alene. Antallet stjålne eller tapte telefoner øker drastisk, og kurven ser ikke ut til å snu. Les mer 7689283[/snapback] hahaha er det så snålt, mobilene blir smalere og minder hele tiden, min Motorola V3i faller/glir ofte ut av lomene mine jeg må altid kjene etter at den enda er der Endret 10. januar 2007 av NadaX7 Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har bare mistet en telefon opp gjennom tidene og den forsvant på byen en fuktig kveld. Og det var min gode gamle Siemens S55. Håper den enda har et godt liv. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har hatt ca. 50 mobiler. Jeg har aldri klart å miste en! i'm good! Men.. jeg har dog, klart å ødelegge en god del.. hehe.. mistet en i badekaret, vært på skumparty uten å ha tenkt på hva som ligger i lommen osv.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Mistet en for 7 år siden. Etter det har jeg vært særs forsiktig, og ikke mistet eller ødelagt noen etter det. (Vel, en ble ødelagt, men det var sjefen som gjorde det etter han hadde lånt den av meg i 2 timer ) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Alri mistet en telefon jeg heller. Problemet mitt er at jeg blir lei av dem etter 2-3 måneder, og at det er litt for lett og bare kjøpe ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg