Notatblokk Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Som kanskje noen vet har jeg slitt hele høsten med matte, og gikk fra stryk, til 2+, og klarte en 3 i standpunkt pga. en ekstraprøve som bare jeg tok. Og så kom jeg opp i matte muntlig på mandag, og hadde det i dag. Noen som kan tippe karakteren? Jeg fikk femmer!! :!: Er så utrolig fornøyd, trodde nesten ikke mine egne ører. Var oppe i regulære mangekanter og lineære funksjoner + litt exponetiell regresjon. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Gratulerer, det er alltid deilig med en god karakter. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Så bra.. Håper jeg er like flink når det gjelder..! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er det 3MX du har? I såfall skjønner jeg deg veldig godt. Har slitt selv hele høsten (strøk på en prøve), og ble sjeleglad da jeg fikk 3/2 sist prøve. Skal ikke være lett... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er utrolig stolt av deg Julie. Tannkost skal det bli, som lovet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Der kan man se, det er det som er så kos med muntlige eksamener Plutselig kan man smelle til og gjøre det kjempebra! Gratulerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå