Gå til innhold

PSN, hvorfor så dårlig og uferdig?

Nimrad

Anbefalte innlegg

Ta og les hva det er jeg kommenterer er du grei.. Du er tydeligvis ute på et eller annet korstog for å berge en alliert eller noe slikt. Ta forøvrig og kikk innpå hva jeg kommenterer og det jeg har linket før du glefser. Du er temmelig far off når det gjelder denne kommentaren din.

Dont worry, be happy

:)

7692736[/snapback]

[ironi]Dette var et uforutsigbart innlegg fra deg[/ironi]

Ta en titt på hva du selv kritiserer han for

"Det høyres utruleg kult ut. Sjølv om mobiltelefon delen tvilar eg på blir noko hit her hos meg."

Tror du her at du hører han sier han LIKER mobiltelefon delen? Mye tyder på det:

"En tid siden kommenterte du PS3 og PSP's remote play som en gimmick om ikke jeg husker feil. Hva er det da som får deg til en slik holdningsendring skal tro?"

Viste han en holdningsendring? Kan ikke si det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan gikk det med Nintendo GC og deres connecting mellom Gameboyen og konsollen? Mener du måtte ha en Gameboy om du skulle spille 4 sammen på Four Swords adventure til GC. Kan hende jeg tar feil.

7692751[/snapback]

De fleste som gadd å koble sammen fire GBAer for Four Swords eller Final Fantasy: Crystal Chronicles fant nok fort ut at... ja, det var et herk uten like, men det har masse potensiale. FF:CC med fire spillere er bare genialt.

Men nå som både konsoller og håndholdte er blitt trådløse, tipper jeg at vi kommer til å se noen sinnsykt tøffe ting med både Wii\DS, og Ps3\PsP.

Lenke til kommentar

@SteveVice

Vel, det er din subjektive mening, og den har du fullstendig rett til å holde på. :) Jeg og DBD har forøvrig en god tone her inne selv om vi glefser til hverandre av og til. Han har overhodet ingen problemer med å skjønne at den der var ment som en dult i sida, og ingenting annet..

For å være helt sikker, sørget jeg for å henge på en slik ;)

Min personlige holdning ovenfor løsninger som tillater Live, remote play eller PSN på portable enheter er meget positiv.

Jeg benytter meg av remote play funksjonalitet på PSP i dag for å se film og spille musikk hvor det måtte passe meg i heimen. Jeg kan ikke skjønne at folk bagatelliserer slikt. Man kan jo dra med seg alt av media man har på PC'en i lomma for svingende..

Jeg klarer ikke å se at det skulle være noen form for gimmick..

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Vel, det er din subjektive mening, og den har du fullstendig rett til å holde på.  :)  Jeg og DBD har forøvrig en god tone her inne selv om vi glefser til hverandre av og til. Han har overhodet ingen problemer med å skjønne at den der var ment som en dult i sida, og ingenting annet..

For å være helt sikker, sørget jeg for å henge på en slik  ;)

Min personlige holdning ovenfor løsninger som tillater Live, remote play eller PSN på portable enheter er meget positiv.

Jeg benytter meg av remote play funksjonalitet på PSP i dag for å se film og spille musikk hvor det måtte passe meg i heimen. Jeg kan ikke skjønne at folk bagatelliserer slikt. Man kan jo dra med seg alt av media man har på PC'en i lomma for svingende..

Jeg klarer ikke å se at det skulle være noen form for gimmick..

7692881[/snapback]

Vel, DBD mente vel det at man kan spille mot PC-brukere i spill som Shadowrun og Halo 2 hørtes utrolig kult ut slik det går an å skjønne det ut i fra sammenhengen av innleggene, og at mobiltelefon delen ikke var fult så kult.

Du leser innlegget feil, griper likevel tak i mobiltelefon delen og sier han har en holdningsendring, og du begynner å bruke opp unnskyldningen din om at alt du sier om folk er bare et "dult i sida, og ingenting annet".

Og å spille musikk og se filmer via remote play og det å kunne spille på 360 mot Pc brukere og den andre veien er ikke akkurat det samme så skjønner ikke hvorfor du kom med kommentaren din til DBD sitt innlegg i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Liker man å krangle så må man vel få lov til det.. :roll: DBD forsto hva jeg mente, men det gjorde desverre ikke du.. Er det mitt problem.. :)

Jeg skjønner forøvrig ikke hvorfor du graver deg ned i denne. Det er fullstendig off topic og har intet med PSN å gjøre.

Tråden handler såvidt jeg vet om PSN. Og okay om jeg kjørte litt off topic, så bidrar ihvertfall ikke denne heksejakta å dra den inn igjen. :)

Lenke til kommentar

On-topic fra nå av er dere greie!

Ser mange av dere sier at det er software og at det kommer etterhvert. Poenget er at nå er det 4 år siden xbox live kom og PS3 er, så vidt jeg vet, en spillekonsoll. Derfor burde de lagt mer vekt på integrering av PSN i spillene. Er det ikke logisk? Samme gjelder forøvrig for Wii.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
On-topic fra nå av er dere greie!

Ser mange av dere sier at det er software og at det kommer etterhvert. Poenget er at nå er det 4 år siden xbox live kom og PS3 er, så vidt jeg vet, en spillekonsoll. Derfor burde de lagt mer vekt på integrering av PSN i spillene. Er det ikke logisk? Samme gjelder forøvrig for Wii.

7693214[/snapback]

Hehe, helt greit for meg.. :)

Nå er det vel kjent at PSN løsningen kom seint i gang og at mange av utviklerne ikke fikk mulighet til å integrere løsningen skikkelig i spillene. Et eksempel her er Motorstorm, som lanseres to ganger. En uten PSN og en med.

Jeg tror at grunnmuren er lagt og at Sony har skjønt tegninga for hvor viktig en skikkelig online løsning er. Etterhvert vil man nok få et mer modent system, og mer integrering i spillene.

Gærne Ken Kuturagi har jo predikert om fremtiden for bl.a. user created content i spill (TGS-06)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...