Masterstudent Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei Jeg skriver masteroppgave i Medievitenskap (UiO) om forumbrukere og forumbruk. I denne anledning gjennomfører jeg en nettbasert survey. Surveyen kan du ta ved å klikke på den vedlagte linken. Tidsbruken er beregnet til ca tre minutter og din medvirkning vil være til stor hjelp for å få en bedre forståelse for hva vi som interesserte konsumenter egentlig bruker disse forum til, og hvorfor. Undersøkelsen er anonym og kun til bruk i min oppgave. Ville satt stor pris på om dere på diskusjon.no sin avdeling for stereoanlegg vil være med på å ta forståelsen for diskusjonsforum opp på et høyere plan! Følg linken: Survey om forumbrukere og forumbruk Når du gjennomført undersøkelsen ville jeg satt stor pris på om du skrev for eksempel ”deltatt”, ”gjennomført” eller noe annet som svar på dette innlegg. På den måten forsvinner ikke tråden så fort i mengden. Tusen takk på forhånd! Nils Boström Masterstudent Institutt for Medier og Kommunikasjon UiO Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har deltatt i undersøkelsen! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har deltatt Jeg rapporterte tråden fordi det egentlig ikke har så mye med Stereoannlegg å gjøre Skrik ut om du er uenig Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har deltatt Jeg rapporterte tråden fordi det egentlig ikke har så mye med Stereoannlegg å gjøre Skrik ut om du er uenig 7689889[/snapback] Vi har ikke <ANNET> under multimedia Det bør vi ha, skal tipse Ueland. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Da var den besvart. Enig med snobjorn at denne kanskje burde vært plassert et annet sted. Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Da var den besvart. Enig med snobjorn at denne kanskje burde vært plassert et annet sted. 7689988[/snapback] Enig med dere begge. Ville vært fint med "annet" ja. Håper på å få denne "klistret" der hvis et slikt underforum blir opprettet. Takk for svar så langt!! Keep em coming! Nils Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Men, er denne undersøkelsen kun for de some er aktive i "multimedia" delen av forumet? Ellers burde den vel kunne flyttes til Off-Topic -> Annet? Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Men, er denne undersøkelsen kun for de some er aktive i "multimedia" delen av forumet? Ellers burde den vel kunne flyttes til Off-Topic -> Annet? 7690460[/snapback] I grunn er den rettet mot de som diskuterer hjemmeelektronikk/produkter innenfor det private marked, så inte så veldig givende å legge den ut for alle - tror jeg. Primært ligger den nå i Mobil/PDA og her i Stereo. Endret 10. januar 2007 av Masterstudent Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Lykke til videre. Hold tråden oppe Var ingen dum ide å få resultatene senere. Er jo interessant det. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Deltatt. Ser ikke vtsen med å rapportere denne tråden, det får være måte på behov for maktutøvelse, hehe Anbefaler at du legger den ut på AVForum.no, hifisentralen.no og hjemmekino.no også, da får du mer bredde edit: Aaaight, den er grei Snobjorn Endret 11. januar 2007 av Jalla Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Deltatt. Ser ikke vtsen med å rapportere denne tråden, det får være måte på behov for maktutøvelse, hehe Anbefaler at du legger den ut på AVForum.no, hifisentralen.no og hjeemkino.no også, da får du mer bredde 7692868[/snapback] Jeg trodde denne undersøkelsen var for alle forumbrukerene og ikke bare for de innen "multimedia/stereoannlegg". Om den var ment for alle, og stereoannlegg ikke hadde noe med saken hadde jo "stereoannlegg" vært et heelt feil sted å opprette en slik tråd. Ellers tror jeg også at www.avforum.no er ett bedre sted om du vil ha flere svar av folk som har peiling på stereoanlegg Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Flott innspill Snobjorn. Trenger også dere her på diskusjon.no/stereoanlegg! Takk alle som har svart så langt! Dere andre... Kjør på! Endret 11. januar 2007 av Masterstudent Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 deltatt. Lykke til med oppgaven! Lenke til kommentar
eskim0 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Da har jeg også deltatt. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Deltatt. Lykke til med oppgaven ja. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg svarte på undersøkelsen, men jeg fant den i "nye poster siste 24 timer" så hadde den ikke vært der, men bare i stereo/multimedia delen så hadde jeg ikke sett den engang Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Im in. Eneste jeg har å kommentere er at man ikke kan skrive selv sine grunner, men må velge noen forhåndssatte grunner. Men igjen, jeg forstår det mest sannsynlig er store mengder data dere får inn, og da er 'questionaire' mye enklere å analysere/tolke. Lenke til kommentar
Masterstudent Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Undersøkelsen blir stengt fredag 2.februar mitt på dagen. Takk til alle som har svart så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå