simalarion Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Noen som har bestilt nå i januar og vet om komplett klarer å sendet på dagen?. Endret 10. januar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ja det skal dei klare ha bestillt mange gange med dei og dei har sendt pakken samme dag, men det kjem heilt ann på mange deler, stor pakke. Og viss du sende den med posten om dei levere den før post blir send ut Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Tenkte de haddet ekstra mye å gjøre nå. Om det er noen som har prøvd å bestille de siste dagene?. Skal ha ny oppgradering å ønsker å få delene på fredag, jeg har sent mail til komplett ja. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Etter som jeg har fått vite, så sender de alle bestillingene de får før klokken 13:00, men kan være feil! Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Så noen som la ut en tråd om at Komplett var trege nå etter jul med å pakke varer på lager. Men du kan jo være heldig, hvis de ikke kjører et stramt først-inn-først-ut regime for bestillinger på ting de har på lager. Lenke til kommentar
2mmy Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Neppe, sier nå jeg. Jeg bestilte et skjermkort og 3stk diverse kjølere forrige Tirsdag ganske tidlig på dagen. Ting var ikke registrert hos posten før ca kl 18.00 på Torsdag...... |2mmy| Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) OK da prøver jeg en annen sjappe De haddet evga 680i på tilbud edit Bestillingen har forresten ligget inne hos komplett siden 10.00 i dag, men det har ikke skjedd noe så langt. OM jeg rekker det for jeg ringe dem senere i dag å høre hvor lang pakketid de har. Endret 10. januar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Bestiller du fra komplett tar det sjelden mer en 2 dager før du har pakken. Bestiller du på f.eks tirsdag, så får du på torsdag, så godt som garantert. Hvis du ikke bestiller masse forskjellig da. Edit: Oy.. sorry=P. spørs jo også heeelt på hvor du bor da Pakka må innom oslo før den kommer helt hit på Hadeland. Så bor du i oslo eller noe så får du den nok etter bare en dag (trur jeg) Endret 10. januar 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg mener de skal sende, så lenge man bestiller FØR klokken 15:00 på dagen bestill om morgene før du går på skole/jobb, så blir de sendt samme dagen regner jeg emd Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg bestilte i helgen, men de har enda ikke pakket ordren min. Det må være ny rekord i tregt... Lenke til kommentar
etoel Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Snakket med de for en time siden - de har stor backlog. Regn med to dager ekstra selv om de pøser på med overtid. DE jobbet da med bestillinger som var lagt 7 & 8/1 Endret 10. januar 2007 av etoel Lenke til kommentar
guran1942 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Noen som har bestilt nå i januar og vet om komplett klarer å sendet på dagen?. 7689066[/snapback] Bestilte 2 høytalere søndag 7/1 pakket og "data" sendt posten tirsdag morgen, innlevert posten onsdag kl 15.15. Utrolig tregt til komplett å være. for dårlig at det tar nesten 2 arbeidsdager fra varen er pakket til den er innlevert posten. Oppdatering, pakkene ligger fortsatt i Stokke nå torsdag 1200 Endret 11. januar 2007 av guran1942 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 De har nok mye å gjøre ja. La inn en bestilling på formiddagen forrige torsdag. Kl. 04:40 natt til i går var den forhåndsmeldt til posten, postlagt 16:xx og kom til omleveringa i Oslo kl. 10:xx i dag så jeg har den nok i morgen. Sendte mail til de på mandag for å etterlyse den og de skrev da at de var litt forsnka, så det er nok backlog'en de sliter med ja... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Snakket med de for en time siden - de har stor backlog. Regn med to dager ekstra selv om de pøser på med overtid. DE jobbet da med bestillinger som var lagt 7 & 8/1 Tenkte meg det, pakken min ligger fortsatt åpen. Men nå har jeg en backuplan takket være dere. Så takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå