rol Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har et usikret trådløst hjemmenettverk, kjører wmp 11 på pc. Problemet er a t xboxen ikke finnere pcen på nettverket. Korekte porter er åpne på pc brannmuren. Pcen ser heller ikke xboxen med mindre jeg åpner brannmuren helt. Hvor ligger problemet mitt ? Tidligere fikk jeg til å streame musikk og bilder men ikke video, nå er det ingen komunikasjon mellom dem i det hele tatt. HJELP Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har du husket å legge inn windows media connect eller noe sånt? Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Henger meg på denne om ok? Jeg har desverre det samme problemet. Siden de "oppgraderte" muligheten til å streame video så fjernet jeg Media Connect og la inn WMP11 (Windows Media Player) som skulle klare dette uten Media Connect. Før kunne jeg se bilder og høre musikk, men ikke lenger. Har lagt inn deling av mapper i menyen på WMP11? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå