Wild Berries Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei, satt å leste igjennom IT-Nyhetene og kom over denne. Link : http://www.digi.no/php/art.php?id=364154 Tenk hva en kan gjøre med en slik en Noen som har laget noe tilsvarende her inne ? Vennlig Hilsen WB Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det første som slo meg var at dette må være ideelt til produksjon av sexleketøy. Ser for meg et websamfunn basert på utveksling av cad-modeller av dildoer. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Ja du skal ikke se vekk ifra det. :!: Men det hadde vært gøy med en slik maskin, men tror ikke jeg hadde laget dildoer( Viss ikke noen betaler penger for en selvfølgelig. Endret 10. januar 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Utrykket 'Eat pussy!' for en helt ny mening nå for nerder. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Utrykket 'Eat pussy!' for en helt ny mening nå for nerder. 7699087[/snapback] hehe.. ja, mulighetene er mange Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ser for meg store råvare-kostnader.. Men, å printe ut en sjokolade mens man sitter å spiller.. Eller hva med en kopp kaffe eller en cola? Print-screen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå