Magne5000 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vurderer for første gang å kjøpe ny bil. Det er jo ikke noe smart økonomisk, men for å begrense sløsingen er jeg ute etter tips om pruting og hvor mye det er å gå på i forhold til oppgitte priser. Jeg forstår at det er mer å hente på utstyr enn på selve bilen. Alle tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Du har nok rett i at det er mye mer å hente på utstyr. Et "krav" er å få med vinterdekk, alufelger og kanskje skiboks/hengerfeste, sånne ting. Rent praktiske detaljer, med andre ord. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Grunnen til at det er mer å få prisavslag på utstyr enn bilen er at selgeren kan ha 10% avanse på bilen, men 200% avanse på utstyr og hjul osv. Lenke til kommentar
arobicRoy Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Når jeg kjøpte min bil fikk jeg oppgradert stereo, vinterdekk(17"), multifunksjons ratt og sånn tak grind til feste av ski etc. Den kjøpte jeg på møller skøyen. Så det er i hvertfall mulig å få noe ekstra. Også har de jo ofte sånne kampanjetilbud på utsyrspakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå