Joachim_F Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hellgate: London kommer til å ha abonnementsbasert flerspiller, med MMO-funksjonalitet. Les mer Lenke til kommentar
texaco Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 neeeeei! Håper for gud skyld det er et gratis alternativ ala battlenet til diablo2 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 "Hellgate: London kommer til å ha abonnementsbasert flerspiller, med MMO-funksjonalitet." ...Og der fór 90% av sjansen for at jeg kommer til å skaffe meg spillet... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kommer til å skaffe meg det uansett. Og liker det at man kan prøve mmo-delen gratis for en stund. Kan jo hende jeg slutter med WoW til fordel for Hellgate: London. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 var som jeg fryktet med andre ord... dette var skuffende, selv om jeg ser at det er utgifter med å ha offesielle servere finnes det da mange alternative måter å tjene inn at det på. Battle.net slik vi en gang kjente det vil nok ikke bli vidreført eller kopiert La oss håpe at det fortsatt vil støtte LAN-spilling. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ikke overraskende, Flagship studios har sikkert ikke pengene som skal til for å få igang noe ala battle.net med det første. Kommer til å se ann dette spillet litt, selv om det ser kult ut. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ja det er tross alt nystartet firma og har ikke på langt hold ressursene til Blizzard. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ok, flerspillermodusen koster penger, men det gikk ikke helt klart frem av artikkelen om dette kommer til påvirke singleplayer-modusen på noen måte. Siden de ikke nevner det, regner de vel med at vi, som de oppvakte leserene vi er, skal forstå at SP-delen blir slik som den var planlagt fra begynnelsen av? Håper jeg, da. Hvis ikke strykes HGL sporenstreks fra "lovende"-listen. :] Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 håper vi ser en lan del hvor en kan spille. gjetter meg til at denne mmo-delen er mest for sikker lagring av karakterer osv. på mange måter som guild wars hvor det bare er byene som er drevet av serverne. nåja, jeg har ikke maskin til å spille det beistet på uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg