Loukomalada Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei på min nye pc kommer Zonealarm opp med beskjeden "Protected" the firewall has blocked internett access to your computer (ip etc). På 1 min har eg passert alle blocks eg har hatt på min gammle pc som har stått på i over 1år. den blocker så fort at du ser tallene går bare 1,2,3,4,5 osv oppover. har over 1000stk blocket på ca 15min. har bare startet opp maskinen ingen ting annet. Det virker som at alle ip adressene er forkjellige også. Dette skjedde ikke før 2-3veker etter eg startet å bruke den nye pcen. Har kjørt ad-aware, spybot search and destroy, har mcafee, spywareblaster og AVGantivirus. Ingen av desse har funnet noe. Hva er d som skjer? virker jo som eg blir pinga i hel og hvordan skal eg få dette vekk?:\ Takker for svar Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Zonealarm gjør mye automatisk og det er ikke nødvendig å følge med/se alle popups hele tiden. Om du har en ny maskin/ny OS, har sjekket for virus og spyware kan du fjerne popupsene ved å åpne kontrollpanelet i brannmuren, velge alerts and logs, show all alerts og sette den på off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå