diskvask Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Er det mulig i htaccess å angi at en katalog ikke skal være passordbeskyttet? Katalogen over har passordbeskyttelse, og dermed får også underkatalogene samme beskyttelse. Men jeg vil som sagt fjerne dette på en enkelt katalog. Endret 10. januar 2007 av diskvask Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nå har jeg gjort mye instillinger osv. på min webserver som ikke jeg husker, men prøv å legge en tom .htaccess fil i mappa du ikke vil skal være passordbeskyttet. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nå har jeg gjort mye instillinger osv. på min webserver som ikke jeg husker, men prøv å legge en tom .htaccess fil i mappa du ikke vil skal være passordbeskyttet. 7689421[/snapback] Tviler på at det skulle hjelpe noe. Apache søker seg gjennom mappestrukturen lenger og lenger ned for å lese innstillingene og opererer med at siste angitte instruksjon er den som teller, så du må legge til "Allow from all" i mappa under. Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Sjekk litt rundt her: http://www.frognet.net/help/archives/advancedhtaccess.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå