fomly Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 jeg har et lite problem... på Xbox sine hjemme sider står det at jeg kan laste ned en update sånn at jeg får spilt de gamle spillene på xbox 360 http://www.xbox.com/en-US/games/backwardscompatibility.htm men, jeg finner ikke hvor den updaten ligger?! noen som kan hjelpe meg med å finne den? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 jeg har et lite problem... på Xbox sine hjemme sider står det at jeg kan laste ned en update sånn at jeg får spilt de gamle spillene på xbox 360 http://www.xbox.com/en-US/games/backwardscompatibility.htm men, jeg finner ikke hvor den updaten ligger?! noen som kan hjelpe meg med å finne den? 7688505[/snapback] Jeg har bare prøvd Prince of Persia på min 360, og da ble det lastet ned en oppdatering når jeg startet opp spillet. Tror dette gjelder alle andre spill også. Det går av seg selv. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Du starter xbox spillet på 360en...og viss det har blitt laget oppdatering til det så kommer det automatisk når det starter opp og spør deg om du vil oppdatere. Lenke til kommentar
fomly Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 men er ikke det bare hvis man har xbox live? Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 men er ikke det bare hvis man har xbox live? 7688588[/snapback] Jo.... men snart skal det være mulig å bestille en cd og få oppdateringene viss man ikke har xbox live. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 men er ikke det bare hvis man har xbox live? 7688588[/snapback] Jo.... men snart skal det være mulig å bestille en cd og få oppdateringene viss man ikke har xbox live. 7688636[/snapback] Har du ikke mulighet til å skaffe deg et gratis sølvabonnement til Live og bare koble Xboxen til nettet for å laste ned oppdateringene på de spillene du skal spille? Uten at jeg er 100% så regner jeg med at disse oppdateringene også fungerer for sølvmedlemskap. Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har du ikke mulighet til å skaffe deg et gratis sølvabonnement til Live og bare koble Xboxen til nettet for å laste ned oppdateringene på de spillene du skal spille? Uten at jeg er 100% så regner jeg med at disse oppdateringene også fungerer for sølvmedlemskap. 7688985[/snapback] Det funker helt fint med sølvmedlemskap. Lenke til kommentar
ExelPretorian Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Oppdateringen og guide ligger Her Xbox360mod.net/xbox1/index.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 jeg har et lite problem... på Xbox sine hjemme sider står det at jeg kan laste ned en update sånn at jeg får spilt de gamle spillene på xbox 360 http://www.xbox.com/en-US/games/backwardscompatibility.htm men, jeg finner ikke hvor den updaten ligger?! noen som kan hjelpe meg med å finne den? 7688505[/snapback] Du må da være kapabel til å lese siden du selv linker til. Under overskriften "download and create a disk" ligger linken som starter nedlastningen. Filen må pakkes opp og brennes på en cd/dvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå