dino Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Tenkte å lage en www/ftp/email server (+ kjøre WinMX og DC på den). Maskinen er en P200/64MB ram.. Skal jeg satse på linux eller NT ?? Lenke til kommentar
adyton Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Siden WinMX ikke finnes for linux, må du vel velge NT. SOm ftp/www er linux bedre. Vet ikke med mail. Det har jeg ikke testet. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Er det ikke mulig å kjøre DC++ med en windows emulator da? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Tro meg .. ikke på en P2 200mhz Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 DC finnes i Linux versjon, og har du DC på 24/7 trenger du vel egentlig ikke WinMX Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Tenker du på WinMX *klienten* eller serveren som folka kan koble seg til? (siden det er server regner jeg i grunn med det.....) -RedHat Linux -OpenNap (opennap.sourceforge.net) -OpenDCd (opendcd.sourceforge.net) Har kjørt dette systemet på flere LAN på en 133MHz..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå