Hakoon Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Skal ha noen plater med plexiglass. Noen som har noen bra sider jeg kan bestille fra? Eller et sted i bergen... Endret 10. januar 2007 av Hakoon Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Les FAQ ffs... eller let etter lignende poster, er vell sikkert 40helt like poster her ! Men on topic: Ring glassmestern og hør! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 også på www.clasohlson.no får du plexiglass, men der er det begrensa størrelser da Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Din lokale glassmester. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ikke gidd å gi et svar hvor det kun står "les FAQ", uten en referanse. Da blir det inlegget like meningsløst som trådstarter sitt. Hvordan skaffe seg plexi - også sotet plexiMange "veteraner" her på forumet er mektig lei alle spørsmålene om hvor man kan få tak i plexi! Som nevnt uttallige ganger før, fåes både plexi og lexan, sotet og ikke sotet hos en Glassmester! Vel, er kanskje ikke alle glassmestere som har akkurat det du trenger, men da er det bare å kontakte en annen. Om du har vanlig plexi eller lexan og ønsker å sote dette kan du få tak i sotningsfilm på Torshov... (Kverna vet mer om det.. ) Har også nevnt lexan, og om du lurer på hva det er så er det altså nesten det samme som plexi. Fordelen er at det tåler mye mer og tar ikke så fort riper som plexi. Bakdelen (ja, nå er det lov å si bakdelen istedenfor ulempen!! ) er derimot at det koster betraktelig mer enn plexi. 1 kvadratmeter med lexan kostet f.eks. 500kr hos glassmesteren jeg bruker! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=383424 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ikke gidd å gi et svar hvor det kun står "les FAQ", uten en referanse. Da blir det inlegget like meningsløst som trådstarter sitt. 7748474[/snapback] Trenger jo ikke referere til en FAQ. FAQ er jo det første man leser hvis man er nye på emnet. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) tydeligvis ikke men uansett... Glassmesteren... hør om han har noe plexi-avkapp du kan få... stemoren min kjenner en glassmester der hun bor som hun ofte får plexi-avkapp av (hun er lærer og bruker det til glassmaling på skolen) , og her, rett før jul fikk jeg flere kvadratmeter med 3mm 5mm og 8(?)mm lexan det kan jo være at du er heldig Endret 18. januar 2007 av Hagr Lenke til kommentar
zanettii Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Bra info dette, men lurer på hvor jeg får tak i UV-raktivt plexi:O? Har ikke funnet nå enda jeg:/ Trenger svar raskt, pga mod prosjekt! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Bra info dette, men lurer på hvor jeg får tak i UV-raktivt plexi:O?Har ikke funnet nå enda jeg:/ Trenger svar raskt, pga mod prosjekt! 8320844[/snapback] Glassmesteren kan bestile i allefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå