Sittman Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg og en kompis har begynnt å legge store planer for sommeren. Vi har lyst til å dra på inter rail. Planen er å reise rundt i europa i 3-4 uker, ettersom hvor mye vi får å gjøre Vi har ennå ikke planlagt hvilke land vi skal innom, men vi vil ha ca 4 dager i Hellas ca midt i perioden. Resten er forsåvidt ikke planlagt. Det vi da lurte på er om dere har noen forslag, eller anbefalninger, til hva vi kan gjøre. Hvilke land burde vi dra innom, hva er det å se der, noe som er "must see" i de landene? Noen som kanskje har gjort det her før som har noen tips eller ting vi burde passe på/huske på? Tusen takk for alle svar på forhånd Arx Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg vil absolutt anbefale å besøke Budapest. Nydelig by, billig, bra uteliv og masse kultur. Min favorittby i Europa, og jeg har reist en del. Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Takken tus! Budapest er notert Noe spessielt vi burde se der? Arx Endret 10. januar 2007 av Sittman Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det kommer vel an på hva du liker det, og hvor gamle dere er. Arkitekturen bør nevnes, i fare for å høres ut som en grå mus. Men Byen er nydelig. Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Når vi drar er vi begge 18. Men vi vil gjerne se og oppleve ting og, som noen kanskje synes er kjedelig. Så alt fra uteliv til kultur er aktuelt. Arx Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er ikke 18, men har vært i Hellas en god del ganger. Dere burde virklig bli der en stund, det finnes mye flott i Hellas, eneste som kan bli litt kvalmt er steder som er påregnet turister. Hellas er flott Har også lyst å dra på inter rail en gang, da skal jeg innom Hellas, Italia, Ungarn (budapest, flott by ), Frankriket og Østerriket. Er de jeg har tenkt ut, men selvfølgelig flere plasser, har ikke tenkt ut noe dypere hvor jeg skal eller noe, men grunnen til at jeg vil til Østerrike er at jeg har en del venner der. Gleder meg til jeg blir 18, da blir det inter rail på meg også, eller, venter til året jeg blir 19. Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Ingen flere forslag/innspill til hvor vi kan dra, og hva vi kan gjøre? Arx Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Var på helgetur til Warszawa i høst. En utrolig fin by! Prisene var omtrent halvparten av det de er i Norge på mat og klær. Jeg har aldri kjøpt så mye klær på en gang. Skals du til Warsawa er Jarmark Europa et musst. Det er Europas største utendørsmarked på en nedlagt stadion. Definitivt en by jeg skal tilbake til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå