hurst Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Sakset fra et annet forum: Quote: Let's say your on this island. It doesn't matter how you got there. There are 2 different types of people who live on the island. Truth tellers, who always tells the truth, and liars, who always tell lies. You come to this fork in the road. And one of the natives are standing there. You don't know if he's a truth teller or a liar. One path leads to saftey and the other leads to doom. What ONE question can you ask this native that will guarentee your descision as to which path leads to saftey? Kan NOEN si meg svaret? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Har sett den MANGE ganger i det siste jeg... Er bare og sjekke Jente16 sin logg for #hw.no for og finne svaret. Og JA , vi har en jente der. SOm er der permanent. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Er bare og sjekke Jente16 sin logg for #hw.no for og finne svaret. Hva skal vi egentlig med bokstaven "å" når ingen bruker den? Sjekke Jente16 sin logg? Jaha? Så du kunne ikke bare skrive svaret her uten så mye dilldall? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg svarte på mIRC. Du spør den ene fyren: "Hva ville det andre folkeslaget svart om jeg spurte de om veien i sikkerhet?" Dette er selvsagt feil vei, så gå den andre veien. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 14:44, skrev hurst:Hva skal vi egentlig med bokstaven "å" når ingen bruker den? Godt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå