Gå til innhold

Bill Gates fremdeles i Microsoft?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han trakk seg som leder, og gikk heller ned til programmeringsleder eller noe i den dur. Han er nok bare mer glad i å programere ting og utvikle enn å lede firmaet. Men på en måte vil an antagligvis alltid være en slags "åndelig" leder. :p

(Rett meg hvis jeg tar feil her.)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Han trakk seg som leder, og gikk heller ned til programmeringsleder eller noe i den dur. Han er nok bare mer glad i å programere ting og utvikle enn å lede firmaet. Men på en måte vil an antagligvis alltid være en slags "åndelig" leder. :p

(Rett meg hvis jeg tar feil her.)

7687951[/snapback]

Mener han trakk seg helt tilbake, men vil fortsatt være med å ta de mest avgjørende avgjørelsene i Microsoft.

(Rett meg også om jeg tar feil.)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

On June 15, 2006, Gates announced that he would transition out of his day-to-day role over the next two years to dedicate more time to philanthropy. He divided his responsibilities between two successors, placing Ray Ozzie in charge of day-to-day management and Craig Mundie in charge of long-term product strategy.[40][41] One of his last initiatives before announcing his departure was the creation of a robotics software group at Microsoft.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Gates#St..._and_management

Dere må lære dere å bruke Google ;)

I følge samme kilde har ikke Gates skrevet en linje kode i Microsoft siden 1989...

Endret av olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...