cp-nilsen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Sitter her og leker meg litt med Second Life. Har allerede støtt på en del problemer da jeg kjører gcc4.1 i stedet for 3.4, men disse har jeg fikset med hjelp fra siden "Common_compilation_problems". Men nå fikk jeg en feil jeg ikke finner noen ting på... yacc -v -d lscript/lscript_compile/indra.y && mv y.tab.c /tmp/user/media/sda2/home/user/downloads/secondlife/linden/indra/i686-linux-client-release/lscript/lscript_compile/indra.y.cpp && mv y.tab.h lscript/lscript_compile/indra.y.h && rm -f y.output sh: yacc: not found Hvordan får jeg "yacc" til å fungere? Kjører jeg "locate yacc" får jeg /usr/lib/scons/SCons/Tool/yacc.py /usr/lib/scons/SCons/Tool/yacc.pyc /usr/share/apps/katepart/syntax/yacc.xml /usr/share/automake-1.9/am/yacc.am Altså så langt jeg kan se er dette et pythonscript. Men hvordan få til å kjøre dette med bare å skrive "yacc"? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 hm..jeg har kjørt second life selv men husker ikke om jeg hadde det samme problemet. Ser ut som compilern ikke finner yacc i det hele tatt selv om det ser ut som du har det inne. Kan prøve å legge det inn på nytt? Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis du kjører Ubuntu er det bare å installere pakken bison for å få yacc. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Hvis du kjører Ubuntu er det bare å installere pakken bison for å få yacc. 7687920[/snapback] Konge Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå