erot71 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Sitter ved en gammel pc, skal oppdatere bios har lastet ned ny bios, men hva nå ? Er det moe trinn for trinn forklaring her på forumet ? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Gå på hjemmesiden til produsenten av hovedkortet ditt. Er garantert en gjennomgang av det der. Er ihverfall nesten umulig å si det uten og vite noe om hva slags hk du har. Mvh Goebbels Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 det er et cu430hx intel sikkert 5-6 år gammelt Lenke til kommentar
2roll Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Dersom du ikke klarer å finne informasjonen du trenger selv, så vil jeg IKKE anbefale deg å gjøre dette. Sorry, ikke meningen å være bitchy. Dette er et tips så du ikke skal sitte med dødt hk. Få hjelp av noen med erfaring i såfall. Hvorfor skal du flashe bios? Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 flashe bios? hva er egentlig det? unnskyld hvis jeg virker nybegynnersk :smile: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 14:57, skrev zZzZz:flashe bios?hva er egentlig det? Oppgradere/datere bios versjonen din! Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Jeg må ha en Bios oppdatering, da jeg skal sette inn et D-link trådløst kort. Den Biosen som er nå takler ikke kortet, alt blir svart når jeg skrur på. Tenkte dette mulig kunne løse problemet. Nei, kanskje jeg får sende denne saken over til IT-avd. i kommunen, så jeg ikke ødelegger HKene...men takk for svar. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 19:58, skrev erot71:Jeg må ha en Bios oppdatering, da jeg skal sette inn et D-link trådløst kort. Nei, kanskje jeg får sende denne saken over til IT-avd. i kommunen, så jeg ikke ødelegger HKene...men takk for svar. Tør vedde på at vi er mange nå som skummer Google eller Intel-sidene - bare t'øyeblikk :smile: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 19:58, skrev erot71:Jeg må ha en Bios oppdatering, ... dette er nok et OEM-kort, i modifisert 'pakke-PC' dessverre: > This product has been discontinued. No further updates to this specification update are planned. < http://www.intel.com/design/motherbd/oem/index.htm Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 hvis de på jobben lurer på hva et OEM-kort er: > OEM An OEM (original equipment manufacturer) is a company that uses product components from one or more other companies to build a product that it sells under its own company name and brand. (The term is sometimes mistakenly used to refer to the company that supplies the components.) IBM is an example of a supplier to the OEM market < http://whatis.techtarget.com/definition/0,...i214136,00.html edit: hold venstre musetast nede mens du merker fra høyre mot venstre/ og velger copy fra høyreklikk-meny til adresselinja. Linken fra end høyre mot venstre... ( ellers vil du ikke få hele linken med i søk ) [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-11-26 21:17 ] Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Takk for svar Zink. Jeg var inne på den siden før i dag, så det at det ikke var flere oppdateringer. Men slik jeg kunne finne ut var den siste biosen 1.bla bla bla.07. Den biosen som ligger på HK er 1......01. Tenkte kanskje denne oppdateringen kun få fart på sakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå