tidus2k4 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Hei En her har kjøpt seg en 360 som har problemer med at spill fryser. Den er kjøpt på spaceworld som er veldig lite behjelpelige. Hvor kan man få hjelp til å få en ny. Tar man direkte kontakt med microsoft for å sende den inn? Evt hvor? Jeg har veldig lite peiling på dette da jeg ikke har en 360 selv, men jeg prøver no å være snill i dag Takker på forhånd for hjelp. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Telefonnummer til Microsoft, som kommer og henter maskinen for deg, finner du på www.xbox.com. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 jeg hadde også problemer med frysing i noen spill og etterhvert kom de kjente røde ringene og maskinen stoppet helt. Tok kontakt med kundestøtte og 2 dager etter var det en fyr som hentet xboxen min og etter litt over en uke fikk jeg en ny tilbake !! kundestøtte har telefon: 800 14 174 Fungerte flott for meg.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Takk skal dere ha.. jeg kommer desverre ikke inn på xbox.no her pga filter mot alt som har med gaming, heldigvis er dette diskusjon.no Men da kan hun få prøve telefonnummeret. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg gjorde det samme. Fungerer veldig bra, og jeg må si Microsoft er kjappe! Men jeg måtte vente en måned på Xboxen min fra Tyskland, men jeg tror faktisk det var noe problemer med posten eller lignende. Microsoft har fantastisk kundeservice når det gjelder Xbox 360. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har hørt både og. Nokon seier det går kjempekjapt, andre seier dei har venta i ukes-vis, til og med fleire månader har eg høyrt. Utan å ha noko konkret skal eg ikkje være for bastant. Forøvrig har eg launch boksen min endo. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Takk skal dere ha.. jeg kommer desverre ikke inn på xbox.no her pga filter mot alt som har med gaming, heldigvis er dette diskusjon.no Men da kan hun få prøve telefonnummeret. 7687592[/snapback] Aker Kværner? hehe Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Hehe nei ikke aker kværner er nok flere som sperrer men takk for all respons.. må si meg imponert over at de kommer å henter den Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nå er vi to. Eske er på vei hit og den blir sendt når den kommer. Samme problem som deg, fryser midt i spill. Bruker som regel å skje 10min etter kaldstart(vært lenge av). Så er det bare å restarte og spille, men det er plagsomt nok. Noe er jo feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå