fredblic Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) jeg har nå i de siste ukene hatt problemer med at pc'en min noen ganger ikke vil boote. det piipet som skal komme i starten kommer aldri og viftene står bare å surrer. for å løse det må jeg slå av og på pc'en og noen ganger må jeg også tømme hele systemet for strøm (ta ut strøm og slå av psu) for at pc'en skal på igjen. dette skjer bare når jeg har hatt pc'en helt av. hva kan dette være? kan det være pga overklokking? 2.6 ghz er jo ganske moderat (se signatur). har kjørt igjenom alle slags torturtester og det går helt fint. det ser ikke ut som om problemet kommer oftere eller oftere. det er heller ingen mønster i det. Endret 14. januar 2007 av fredblic Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 har du sett etter bios oppdateringer, eller nylig gjort det? prøv å se etter at alle kabler sitter skikkelig godt fast (cd, hdd strøm, osv) Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 har du sett etter bios oppdateringer, eller nylig gjort det?prøv å se etter at alle kabler sitter skikkelig godt fast (cd, hdd strøm, osv) 7687466[/snapback] har aldri oppdatert bios før. kan det virkelig være løse kabler/komponenter som gjør det? tviler sterkt. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 bump! ingen som har peil? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 løst.. det var nok overklokken men kan leve med det. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 løst.. det var nok overklokken men kan leve med det. 7720669[/snapback] klokk ned litt da.. Eller mer volt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå