hansyp Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Heisann.. Netopp kjøpt meg nytt headsett (Steelsound5H) pga i mitt gamle Icemat Siberia kunne folk på ventrilo høre lydene fra dataen min (mp3, cs lyder, ALT) men det viste seg å ikke være headsettet som var problemet.. Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Hvis jeg demper miccen hører ingen meg etc.. Det må være noe dypere enn det Please hjelp meg hvis dere vet noe som kan fikse dette :o) Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 hvis du har mic'en koblet direkte til hovedkortet så er det støy fra fra hovedkortet. veit ikke hvordan det lar seg fikse men tror du må kjøpe et lydkort med mic inngang. Lenke til kommentar
hansyp Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 hmm, men hvis det er støy fra hovedkortet er det litt merkelig at det er mp3 og andre pc lyder de hører. Ikke susing etc :/ Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 du må sette mikrofon som innvalg. Det høres ut som den er stilt inn til "what you hear" nå. Stilles i mikseren til lydkortet. Lenke til kommentar
orange Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Enig med Awesom-o Gå inn og endre recording/innspillings valget til mic. Feedback kan vanligvis dempes ved at man skrur ned lyden på høytalerene slik at lyden ikke blir fanget opp av mikrofonen. Men tror altså ikke det er det som er problemet ditt. Endret 10. januar 2007 av orange Lenke til kommentar
hansyp Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Enig med Awesom-o Gå inn og endre recording/innspillings valget til mic. Feedback kan vanligvis dempes ved at man skrur ned lyden på høytalerene slik at lyden ikke blir fanget opp av mikrofonen. Men tror altså ikke det er det som er problemet ditt. 7687615[/snapback] Ok, men hva skal jeg endre på? Det stod kun mikrofon der, og den stod på fult! Lenke til kommentar
hansyp Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 http://home.no/cruzijo/Lydinst.JPG http://home.no/cruzijo/lydinstillinger.JPG To linker til mine lydinstillinger. Noen feil? Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jepp, når du går inn i på mixeren er den første du ser avspillings mixeren.. Når du skal navigere deg til innspilling går du på Alternativer -» Egenskaper -» Velger "Innspilling" -» OK.. Da kommer innspillings mixeren opp, da skal du kunne velge mikrofon som innspillings enhet.. Lykke til.. Lenke til kommentar
paulsen Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Husk også å mute mikrofon på avspilling, ellers hører du deg selv i headsettet (og det kan gjøre at mikrofonen fanger opp lyder fra headsettet når du prater) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå