Gå til innhold

Lærlinger og læremestere søkes.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Navn: Tluana

Server: Dentarg

Faction: Horde

Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: For tiden er det vel kanskje ikke allverdens jeg kan hjelpe med da jeg er veldig opptatt med skolearbeid og sosiale aktiviteter, men forutsatt at jeg har tid vil jeg alltids kunne gi tips, hjelpe deg med en quest eller to, muligens _et_ instancerun slik at du får gjort questene dine etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Navn: Sarcoex

Server: Sylvanas

bare spør ivei om hva du lurer på, bare si at du er i fra diskusjon.no så hjelper jeg deg med glede :D

Si gjerne hvem fra diskusjon.no du også er da :thumbup:

Btw jeg er Warrior Class Captain i guilden <Orranis>

Endret av Slettet-aNZFa3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Navn: Migueel

Server: Ravencrest

Faction: Alliance

Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Hvordan å vanke i IF hele dagen uten å gjøre en bæsj, evt. dansk kurs (Req for å spille på RC).

Egentlig har jeg sluttet, men hvem vet hvor lenge det varer. Så bare ta kontakt!

DKDK

Lenke til kommentar
Navn: Sarcoex

Server: Sylvanas

bare spør ivei om hva du lurer på, bare si at du er i fra diskusjon.no så hjelper jeg deg med glede :D

Si gjerne hvem fra diskusjon.no du også er da  :thumbup:

Btw jeg er Warrior Class Captain i guilden <Orranis>

7708576[/snapback]

Jeg har gått forbi deg litt for mange ganger...

Tessay

Sylvanas

Horde

Hjelper med alt av spørsmål og tips, ikke direkte med gull eller boost.

Lenke til kommentar

Navn: ladora

Server: darksorrow

Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: kan hjelpe med elite Quests og hvor og hvordan mange ting er. er bare lvl 53 så jeg kan ikke booste deg igjennom SM cath og sånt, men et DM run skader ikke ;)

Navn: Tretea

Server: Burning legion

Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: er bare lvl 22 så tror det er mest jeg som trenger hjelp :D men kan hjelpe deg med hooger Qs osv :p /w meg hvis du har en ledig plass i DM, elns så hjelper vi hverandre.

Lenke til kommentar

Navn: Elenien

Server: Laughing Skull

Jeg kan hjelpe med spm, bare /w meg:) Om jeg er opptatt så sier jeg ifra om det. Svarer jeg ikke er jeg afk. Gidder somregel ikke å booste folk i instancer da jeg har veldig begrensent tid til å spille, trenger den lille tiden jeg har på meg selv så jeg kan bli 70 en gang jeg også. Men som sagt, jeg er snill til å svare på spm.

Lenke til kommentar

Navn: Lednar, Cornelia eller Theasa

Server: Shadowsong

Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Gir ikke bort penger men er det noe du trenger hjelp med så hjelper jeg gjerne hvis jeg har tid :) Tips og triks kan også hanskes med ^^ Boosting kan diskuteres da.

EDIT: Skrrveleif

EDITEDIT: Skriveleif... både på edit og ellers :p

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Navn: Norticus/Sucitron

Server:Ahn'Qiraj

Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Jeg kan gi tips og svare på spørsmål så lenge det ikke er The Burning Crusade spørsmål.

Lenke til kommentar

Server: Earthen Ring (RP)

Navn: Ambius, Dimitri

Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Det meste så lenge ikke noen forventer at jeg skal gjøre all jobben uten å takke engang. Har vært borti dem. ;) Som motytelse krever jeg at de jeg skal hjelpe rollespiller. (Kan hjelpe med å komme i gang med rollespiling også)

Endret av SirGalrim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Navn: Taaer

Server: Aszune

Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Spørsmål, elite quests, etc.

Men ikke for mye av det gode :)

Lenke til kommentar

Navn:Harakin

Server:Thunderhorn

Faction:Alliance

Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med:Er ganske fersk. Foreløpig bare lvl 30. Men ønsker å kommer i kontakt med flere nordmenn på den her serveren. Kan hjelpe med det meste som lvl'et mitt tillater. Bare /w meg hvis det sku være noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...