EvenEleven Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Navn: NissejonServer: Dragonmaw Faction: Alliance Kan sikkert hjelpe deg med å slette characters, og kanskje om du trenger hjelp til å komme deg til eit sted. Kan booste igjennom lowlevel instancer om eg får pengar. prater om 10-20g for eit run :] ikkje noke 1g per run.. koster jo meir å repaire 7691921[/snapback] Da jeg lagde denne tråden var det med på tanke på å hjelpe de som er nye i WoW, gratis. Ikke en måte å tjene penger på (og jeg tviler på at de fleste low lvl newbies har 20g ). Jeg får selvsagt ikke gjort noe med det, men ville bare oppklare litt. 7696779[/snapback] ehm jeg tror det var ironi... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Navn: Står oppført i signaturen Server: Balnazzar Faction: Horde Hva kan jeg hjelpe med?: Jeg kan svare på spørsmål om saker og ting, for eksempel angående klassen du spiller eller andre klasser, men er det quests du lurer på, sjekker du thottbot før du eventuelt spør meg. Jeg gir ikke bort gull og boosting skjer ikke. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Navn: Dagobah Server: Grim Batol Faction: Alliance Jeg hjelper deg ikke med noe, ingen hjalp meg da jeg levlet opp Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har du joina the dark side Yoda Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Navn Imbatarget / Ghaale Server Ravencrest (EU) Faction Alliance Hva kan jeg hjelpe med? Spørsmål om det meste. Gir ikke ut gull. Booster ikke. Endret 25. februar 2007 av TheoB Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Har du joina the dark side Yoda 8020006[/snapback] Æsj, var i dårlig humør i går! Må vel være en skikkelig Jedi-Master. Svarer på alt av spørsmål egentlig. Bare ikke mas. Boosting og gull gir jeg ikke! (Om du ikke er ei søt jente that is, pic required) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Navn -Argoras. Server -Argent Dawn. Faction -Alliance. Hva kan jeg hjelpe med? -Booster ikke, gir ikke gull. Kan gi info om quests og lignende. Bare å ta kontakt ingame. Endret 26. februar 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
elmanos Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Navn: Ggiste og Morris Server: Tarren Mill Faction: Horde Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: bare å spøre in-game så får vi se hva vi får til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå