Zash Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Navn: Zash / Kalifa / Planin Server: Silvermoon Faction: Alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Quests, talents (Hunter, Priest, Warrior) Kanskje litt boosting, men innefor rimelighetens grenser... bare til å slenge meg en whisper Edit: Har sluttet å spille, så ingen hjelp å få fra meg Endret 11. mars 2007 av Zash Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Navn: Bloodknife Server: The Maelstrom Faction: Alliance Kan gi tips og råd, ikke booste, men hjelpe med vanskelige quest og slikt når jeg har tid. Lenke til kommentar
eggenz Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Navn: Eggenz Server: Ragnaros Faction: Alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: det aller meste egentlig. hvis jeg ikke er "opptatt" xD Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Navn: Elrocco Server: Thunderhorn Faction: Alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Kan godt hjelpe til med vriene elite quest, veiledning og quester. Men som andre her gidder ikke å booste igjennom en instance ørten ganger. Gull kan du drite i. men bare å sende en whisp:) Lenke til kommentar
Urgom Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Navn: Urgom Server: Defias Brotherhood Faction: Horde Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Vell kan svare på spørsmål og sånt, orker ikke booste noe, har gjort de instancene alt for mye, kan sikkert joine på en eller annen alt. Men det er bare å spørre Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Navn: Kwain Server: Xavius Faction: Horde Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Det meste, bare si du er fra diskusjon.no (har ikke råd til å gi penger :s) Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Navn: Powersnork Faction: Mage Mer kan jeg ikke si, for jeg har ikke peiling på WoW i det hele tatt. Vet ikke hvordan server jeg er på eller noe:( Jeg begynnte i går da. Men jeg tror jeg kan prøve og hjelpe til med hva som helst egentlig. Er bare lvl 4 ennå da men. Ken jerne hjelpe til med quester, men jeg må vel levle litt først kanskje Jeg har en char til da som er lvl 2 eller 3, warlook eller no sånt, med apekatt som brenner eller noe lignende. Endret 11. januar 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
superreven Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Navn: Powersnork Faction: Mage Mer kan jeg ikke si, for jeg har ikke peiling på WoW i det hele tatt. Vet ikke hvordan server jeg er på eller noe:( Jeg begynnte i går da. Men jeg tror jeg kan prøve og hjelpe til med hva som helst egentlig. Er bare lvl 4 ennå da men. Ken jerne hjelpe til med quester, men jeg må vel levle litt først kanskje Jeg har en char til da som er lvl 2 eller 3, warlook eller no sånt, med apekatt som brenner eller noe lignende. 7695588[/snapback] 1. Faction er hviken side du spiller på, horde eller alliance. 2.Class er f.eks. Mage. 3. Du burde finne utav hvilken (hint!) server du spiller på, f.eks. Grim Batol. Ellers vil ingen klare å finne deg. 4. Lvl 4? Lvl 2 eller 3? Du burde bruke mer enn 15 min på spillet alene, utforske og finne utav hvordan ting fungerer før du får hjelp utenfra. 5. Gl, hf Endret 11. januar 2007 av superreven Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Navn: Powersnork Faction: Mage Mer kan jeg ikke si, for jeg har ikke peiling på WoW i det hele tatt. Vet ikke hvordan server jeg er på eller noe:( Jeg begynnte i går da. Men jeg tror jeg kan prøve og hjelpe til med hva som helst egentlig. Er bare lvl 4 ennå da men. Ken jerne hjelpe til med quester, men jeg må vel levle litt først kanskje Jeg har en char til da som er lvl 2 eller 3, warlook eller no sånt, med apekatt som brenner eller noe lignende. 7695588[/snapback] 1. Faction er hviken side du spiller på, horde eller alliance. 2.Class er f.eks. Mage. 3. Du burde finne utav hvilken (hint!) server du spiller på, f.eks. Grim Batol. Ellers vil ingen klare å finne deg. 4. Lvl 4? Lvl 2 eller 3? Du burde bruke mer enn 15 min på spillet alene, utforske og finne utav hvordan ting fungerer før du får hjelp utenfra. 5. Gl, hf 7695717[/snapback] Hvordan kan jeg velge hvilken server jeg vil spille på da? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Dette var et bra tiltak! Navn: Oguobougo Server: Ravencrest Faction: Horde Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Generelle nybegynnerspørsmål. Kan vise deg rundt i RFC får å gi deg litt instance-erfaring. Endret 11. januar 2007 av Skurupu Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Server: Moonglade (PVE RP) Les dette før dere starter her. Faction: Alliance Navn: Reevan, Tath, Rikko, Otogi, Darkrevan, (Fet skrift aktive chars) kan hjelpe med alt om jeg har tid. Kan sikkert ta folk fra forumet her gjennom DM og slikt. Eneste jeg ikke gjør, spør meg aldri om gull. Værken låner eller gir det ut. Først og fremst skal dere starte en char på Moonglade, respekter server regler. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Navn: Powersnork Faction: Mage Mer kan jeg ikke si, for jeg har ikke peiling på WoW i det hele tatt. Vet ikke hvordan server jeg er på eller noe:( Jeg begynnte i går da. Men jeg tror jeg kan prøve og hjelpe til med hva som helst egentlig. Er bare lvl 4 ennå da men. Ken jerne hjelpe til med quester, men jeg må vel levle litt først kanskje Jeg har en char til da som er lvl 2 eller 3, warlook eller no sånt, med apekatt som brenner eller noe lignende. 7695588[/snapback] Kan du hjelpe meg i naxx plz? Eneste du kan hjelpe til med er vel å drepe mobs i dun morogh. Hvis du oppgir hvilken server du spiller på kan det hende at noen her ifra kan hjelpe deg med litt vanskelige quests ol. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Navn: EggenzServer: Ragnaros Faction: Alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: det aller meste egentlig. hvis jeg ikke er "opptatt" xD 7694499[/snapback] Eggenz manz, hjelp meg med å bli server first lvl 70 ! Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvor ser jeg hvilken server jeg er på da? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvor ser jeg hvilken server jeg er på da? 7696413[/snapback] Står over knappen "Change Realm". Server er det samme som realm bare så det er sagt (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Navn: Sevenfold Server: Burning Blade Faction: alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Det meste kan ordnes, send en /w og si du er fra diskusjon.no. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hvor ser jeg hvilken server jeg er på da? 7696413[/snapback] Står over knappen "Change Realm". Server er det samme som realm bare så det er sagt (: 7696512[/snapback] Ohh, takk :!: Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Navn: NissejonServer: Dragonmaw Faction: Alliance Kan sikkert hjelpe deg med å slette characters, og kanskje om du trenger hjelp til å komme deg til eit sted. Kan booste igjennom lowlevel instancer om eg får pengar. prater om 10-20g for eit run :] ikkje noke 1g per run.. koster jo meir å repaire 7691921[/snapback] Da jeg lagde denne tråden var det med på tanke på å hjelpe de som er nye i WoW, gratis. Ikke en måte å tjene penger på (og jeg tviler på at de fleste low lvl newbies har 20g ). Jeg får selvsagt ikke gjort noe med det, men ville bare oppklare litt. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jeg er bare lvl 52, men kan nok hjelpe med en del likevel. Så siden det ikke er noen andre fra Frostmane her skriver jeg meg opp: Navn: Pittapitta server: Frostmane faksjon: Alliance Hva jeg er villig/ ikke villig til å hjelpe med: Kan hjelpe til med det meste, inkludert boost ol.(ikke 100 ganger på rad selvfølgelig, men ellers ikke noe problem) Bare å sende en w/ er som regel "tilgjengelig" til å hjelpe når jeg er online. Endret 11. januar 2007 av ptta Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Navn: Agnitio - Human Mage Server: Froswhisper Faction: Alliance Hva du er villig/ikke villig til å hjelpe til med: Tips/råd, elite-quests, portaler til innkjøpspris etc. Ingen giefing og ingen boosting i instances. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå