Lynx Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Jeg er vanligvis veldig fornøyd med MMore cd'ene jeg kjøper hos komplett, men... De siste cd'ene jeg kjøpte var en 20 pakning med 700mb slimcase cd'er 1-24X, og disse vil ikke la seg brenne på 24X! Jeg benytter en plextor (selvsagt 24X, siden jeg prøver å brenne på den hastigheten) og har ikke hatt problemer med andre 24X cd'er. Har ikke regnet ut hvilken hastighet den brenner på, men den bruker over 5 min per 700 cd... Dette er jo egentlig helt greit å vente på, men det er prinsippet da... Noen andre som har hatt "problemer" med disse? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Brenneren brenner ikke med 24x hele tiden dah! Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 Er klar over det, men med andre cd'er greier jeg 700MB på litt over 3 min... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Akkurat som Cd-rom kommer opp i farten og kan ikke "gi" den hastigheten som de sier at de er har skjedd med Cd-brennere nå. 8x brenner på 10 min. 16x brenner på 5 min. Har du prøvd å skru den ned til 16x for å sjekke hvor lang tid den bruker ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå