Bear^ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 27 April 1997 ble DNF offesielt annonsert, dvs snart 10 år siden. Tenkte vi kanskje kunne "mimre" litt over et spill som fremdeles ikke er kommet ut, til tross for sine snart 10 år i produsering, bytting av motor en god del ganger og regel rett og slett ikke fått fingeren ut av rompestumpen og fullført spillet. Synes det er ufattelig å tenke, i en verden der alt forandres sabla fort, og utviklingen går så grasalt fort, hva kommer vel til å skje? Mye kan spekuleres rundt dette spillet, det er i alle fall sikkert. Men at det har vært 10 år under kniven og fremdeles ikke er kommet, slår t.o.m Valves Half-Life 2 produsering, som tok nærmere 6 år. Skål for en enorm prestasjon fra 3Drealms, men jeg håper ikke vi må vente 10 nye år på å overhode se noe til dette spillet. Er det foresten noen screens fra spillet som representerer den nåværende stadie i utviklingen? Den offesielle siden hadde dessverre ingen media. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 La spillet hvile i fred... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Fra den offisielle siden.. egentlig rart de ikke offisielt har droppet dette spillet for lenge siden. De må jo ha brukt enorme summer på det. The release date of this game is "When it's done". Anything else, and we mean anything else is someone's speculation. There is no date. We don't know any date. If you have a friend who claims they have "inside info", or there's some game news site, or some computer store at the mall who claims they know - they do not. They are making it up. There is no date. Period. And yes, we know the game has taken a long time. There's no possible joke you could make about the game's development time that we haven't already heard. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Duke Nukem forever? Sier vel litt om utviklingstiden... PS: Dark Nemesis forever? Lenke til kommentar
slash Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Åh, så gøy det er å kjenne folk som jobber for 3drealms! ÅH, så gøy det er med MUNNKURV! MUAHAHAHAHAHAHAHA! Jeg gleder meg i allefall! //edit: Jeg synes det er litt vittig at forkortelsen "DNF" brukes som "did not finish" i mange bilspill. Da humrer jeg litt for meg selv. Endret 11. januar 2007 av slash Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Åh, så gøy det er å kjenne folk som jobber for 3drealms! ÅH, så gøy det er med MUNNKURV! MUAHAHAHAHAHAHAHA! Jeg gleder meg i allefall! 7696365[/snapback] bølle Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Åh, så gøy det er å kjenne folk som jobber for 3drealms! ÅH, så gøy det er med MUNNKURV! MUAHAHAHAHAHAHAHA! Jeg gleder meg i allefall! //edit: Jeg synes det er litt vittig at forkortelsen "DNF" brukes som "did not finish" i mange bilspill. Da humrer jeg litt for meg selv. 7696365[/snapback] Hm, med litt overtalelse kan jeg vel finne ut navnet ditt, så kan jeg fikk ut hvor du bor, så kan jeg finne deg og torturere svar ut av deg Gidder jeg det? Neh, for mye arbeid Nice Duke Nukem Forever sang Endret 11. januar 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
slash Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Haha, navnet mitt er nøyaktig to tastetrykk fra denne posten.. ikke akkurat noen hemmelighet. Du får komme på besøk med en kasse brun sprit så kanskje jeg skal bryte en NDA eller to. Eller kanskje ikke. Det får vi se på når spriten er borte. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg håper Duke Nukem Forever blir så bra at folk får hakeslepp. Er utrolig lei av all denne til tider barnslige håningen av spillet og navnet til det. Hva så om det tar lang tid å utvikle spillet. Betyr ikke at det blir automatisk dårlig av den grunn. Det av vi ikke har hørt/sett noe fra den kanten på snart 6 år er for meg interessant. Å holde på noe slik så lenge kan godt bety at det er såpass bra at utviklere ikke vil at andre skal ta ideer fra spillet. Så kommer det plutselig en dag med full media "blow out". Uansett holder jeg håpet oppe, samme hvor negative folk er Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg respekterer Duke Nukem Forever over alle spill. Hvorfor? Ingen falske forhåpninger. For første gang i historien slipper jeg masse brutte utgivelsesdatoer osv. Liker at de venter til spillet er på et såpass bra nivå før de begynner å gi oss masse som vil skape oppstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå