LucarioX Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har en 360 selv som jeg er veldig fornøyd med Den har stivnet noen ganger (bilde på skjermen fryser altså) men den har aldri vært på reprasjon eller noe sånt. Den bråker litt å det er jo litt dumt, men det går vel på sett og vis. Maskinen har helt herlig grafikk. Noe av det beste jeg noen gang har sett. Spillene på konsollen er også veldig gode. Masse bra titler på markedet har jeg hørt. Spiller nesten bare racing spill selv Xbox Live er også helt herlig, men jeg savner en egen browser. (Har hørt at det kanskje kommer senere) Så har jo MS planer om å lansere IPTV noe du kan lese mere om på gamer.no Alt i alt en super maskin Om du vil møte meg Live er gamertagen min Flekken Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Okey, nå er kjøpet gjort! Sitter her med Gears of War i hånda Tenker å spille det litt senere i kveld / natt Ses sikkert online snart Flekken, må bare få den gamle Live-accounten online igjen, evt en ny Endret 11. januar 2007 av Punk/rock Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Vurderer selv om jeg skal investere i en X360, men venter litt med den, siden PS3 er om hjørnet og jeg vil ikke gjøre en forhasted beslutning. Det, og at jeg har en dårlig lønn fra desember samt slanken kasse og masse utgifter, ser det ikke ut som det blir noen flere konsoller på meg på enn så lenge Gratulere i alle fall med kjøpet, håper du blir fornøyd. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) ja for i svarte, Xbox360 er et bra kjøp hehe, det er nå min mening! Har kost meg veldig my med den jeg ihvertfall Gratulerer med kjøpet forresten Endret 11. januar 2007 av mX Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Uansett hva du velger av de 2 blir du nok fornøyd. Xbox 360 har litt problemer ja, men sjansen er liten for at det skjer deg hvis du kjøper nå. De fleste som har problemer kjøpte veldig tidlig regner jeg med. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tror ikke det har noe med når man kjøper, sannsynligheten for barnesykdommer er størts ved releasen, men ettervært blir det vel som med alt annet, et og annet råtten egg kommer på markedet. Er bare det at mange overdriver litt med hvor råtten egge deres var. Aventer mine kjøp og ser hvilken spill PS3 sporter. GT5 er et spill jeg ser frem til, og er vel en av de største grunnene med at jeg venter. Men X360 og MS jobber nå mye med støtte mellom konsoll og OS, noe som kan bli spennende. Er det rart man blir forvirra når man skal kjøpe konsoll Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Okey, satt med Gears of War til kl 3 i natt! Utrolig kult spill, aner ikke hvor mange ganger Marcus sa "sweet" og "shit" Men dere, saver spillet seg selv? Uansett, klarte å skifte navn på profilen etterpå og dermed ble alt på GoW sletta.. Så runda av med litt Ninja Gaiden til slutt før jeg la meg.. Gleder meg til å komme hjem, må starte opp GoW igjen Må si jeg er kjempe fornøyd med kjøpet, blir enda bedre med Lost Planet senere Takk for hjelpen dere Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Yes, det er checkpoints hvor den lagrer. Ganske ofte også igrunnen! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Yes, det er checkpoints hvor den lagrer. Ganske ofte også igrunnen! 7703443[/snapback] Noe det bør være! Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Har sjøl en 360 med 25-30 spill, og er virkelig fornøyd! De spillene jeg spiller om dagene er stortsett Test Drive Unlimited, Fight Night Round 3 og Dead Rising ... Anbefales fra min side ihvertfall Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Blir Lost Planet neste gang ihvertfall, men har lyst på Dead Rising også Lenke til kommentar
Dempsey Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Saints Row er litt oversett synes jeg. Liker man GTA og ikke er lei sjangeren er dette et ganske bra spill. Lenke til kommentar
Punk/rock Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Noen som har peil på hvor mye Xbox Live medlemskap koster i mnd/året forresten, må signe meg opp etterpå! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) 499 for ett år. 200ettellerannet for 3 måneder tror jeg. Du har forøvrig en gratis måned med gold... Endret 12. januar 2007 av TheScorp Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 og du kan lage ny kontoer og få 5 måneder gratis. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 og du kan lage ny kontoer og få 5 måneder gratis. 7705311[/snapback] hmm! så er bare til å signe opp som "ny" bruker 5 ganger på samme box da? Om det det er det du mener? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 hmm! så er bare til å signe opp som "ny" bruker 5 ganger på samme box da? Om det det er det du mener? 7710005[/snapback] Ja, men dersom du er opptatt av achievements og gamerscore sånn som meg( ), så er ikke det veien å gå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå